[quote=""Zico63c""]dlaczego lampa przeciwmgielna tylna tak mocno świeci, tak mocniej od swiateł STOP, przecież obie mają taką samą żarówkę; ale STOP świeci się każdego dnia[/quote]
Bujda. Mają inaczej skonstruowany odbłyśnik w lampie.
[quote=""Zico63c""]Paliwa zużywa się z resztą więcej jak w setkach litra (0, 00L)[/quote]
Niesprawny termostat czy czujnik paliwa, zapchany filtr powietrza, czy nawet brudna przepustnica sprawią, że więcej się tego paliwa zużywa niż jeżdżąc na światłach

[quote=""Zico63c""]ale dochodzi jeszcze ta sprawa, że wypala się instalacja [/quote]
Że co takiego? To nie jest instalacja wysokiego napięcia, żeby do czegoś takiego dochodziło...
[quote=""Zico63c""]Dalej, wypalają się wszystkie żarówki podświetlenia licznika[/quote]
Zauważ, że przepisy mówią, że razem ze światłami do jazdy dziennej mają się świecić światła pozycyjne, a tym samym i podświetlenie licznika i deski

[quote=""Zico63c""]Koszt, ale i trudność w ściąganiu i w końcu "obrobieniu się" zatrzasków deski[/quote]
Gdzie w 6N są zatrzaski deski, bo jakoś nie zauważyłem?? Wymieniałem dechę u siebie i nie ma niczego takiego. Są tylko miejsca, w których dechę trzeba przykręcić. Poza tym w 6N nie ma przełączników zintegrowanych z deską, żeby trzeba było ją wyjmować aby się do nich dostać

To samo jest w Classicu czy Variancie.
Tak więc reasumując kolego, według mnie NIE WARTO montować takich świateł i montując je tak naprawdę ponosisz dodatkowe koszty

Poza tym, diodowe światła do jazdy dziennej w zdecydowanej większości nie posiadają regulatora napięcia, co powoduje ich przepalanie znacznie szybciej niż normalnych żarówek

A są one droższe niż komplet dobrych żarówek, więc według mnie żadne z powyższych argumentów nie przemawiają za montażem takich świateł
