[86C2F] Problem z układem paliwowym?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
bolek77
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2011, 11:10

[86C2F] Problem z układem paliwowym?

Post autor: bolek77 »

Witam wszystkich.Robie to tu poniewaz nie mogłem znalezc "przywitalni" :-D
Mam vw polo coupe z 92.r 1.3 beznzyna.Jako prawie to juz 20-sto letni samochód to wiadomo,sa problemy.
Moze je wypunktuje i prosiłbym o ewent.pomoc.Nie jestem mechanikiem i znam sie na mechanice tak jak wszyscy :grin: czyli słabo.
Ogolnie wydaje mi ze mam problem z układem paliwowym.
Objawy...
-Po odpaleniu silnik pracuje nie rowno,po nagłym dodaniu gazu przydusza sie i nie raz gasnie.
-Po przejachaniu kilkunastu kilometrow wystepuj nie raz problem z odpaleniem(ostatni objaw to po wychłodzeniu silnika na krotko odpalenie po lekkim nagrzaniu sie nie mogłem odpalic,gdy po krotkim czasie udało sie,nawet na wysokich obrotach tracił moc i gasł,po jakims czasie,poł godziny udało sie odpalic normalnie)zapłon był ustawiany z lampa.
Dobam tez ze pompa paliwowa chodzi dosc ociezale i czasami było słychac-nierowno.
Filtr paliwa(ten wiekszy) swiece ,kable wymienione.
Tyle słowem wstepu.
Dodam jeszcze ze po wymianie paska rozrzadu pompa wodna(według zeznan sasiada ktory to wymieniał) bardzo szumi?Czy nie jest to grozne?
Pozdrawiam Grzegorz
to jest moje gg.10405796
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Proponowałbym przyjrzeć się pompie paliwa w baku (wyjąć, wymyć ssak sprawdzić czy faktycznie chodzi)
http://www.polo-land.fr/forum/viewtopic.php?t=2998

w drugiej kolejności sprawdzić podstawkę pod monowtryskiem (może tam łapać lewe powietrze)
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
b
bolek77
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2011, 11:10

Post autor: bolek77 »

Dzieki Radku za podpowiedz.Własnie probowałem wyciagnac pompke wewnetrzna,przeszkadzała kostka ale i tak nie mogłem wyciagnac jej dlatego postanowiłem nie szarpac jej na siłe a obroty nie pomagały.Przedmuchałem tez filtr paliwa,ten mniejszy,wiekszy wymieniony.
Zaraz zamieszcze filmiki z objawami.
Dodam ze przy mocniejszym gazowaniu z wydechu ida czarne sadze.
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

W polówce masz jeden filtr paliwa a nie dwa. A z pompką musisz popróbować w różnych ustawieniach żeby ją wyjąć. Co do tego dymu to nie ubywa Ci oleju?
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

mi przygasało w zimie i okazało się, że miałem przytkany tłumik... i filtr powietrza był zabity brudem i odmą...
Moje byłe POLO]
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote=""picksar""]W polówce masz jeden filtr paliwa a nie dwa[/quote]
są dwa ;) tylko że ten drugi robi za filtr i "zasobnik" paliwa (mieści się w nim 200cm^3). jest w nim plastikowa kratka wyłapująca zanieczyszczenia większe niż 0,05mm.
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

A to nie wiedziałem że tam też jest filtr
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
b
bolek77
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2011, 11:10

Post autor: bolek77 »

Obiecane filmy z praca silnika,dodam ze przy wiekszym gazie przydusza sie.Słychac to na filmach.
Jutro sprawdze podstawe wtrysku przez przegiecia w czasie pracy i sproje wyciagnac ta pompe wewnet.(jesli jezdzi sie czesto na oparach )moze cos z nia byc.Słychac tez ten szum na rozrzadzie

http://imageshack.us/photo/my-images/69 ... 184061.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=OO-G5GoNDXA
http://www.youtube.com/watch?v=itFidAKVCJ4
http://www.youtube.com/watch?v=SycVDTCUqWw
Z gory dziekuje koledzy za pomoc i podpowiedz,sam sie dowiem czegos ciekawego.. :piwo:
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

mi to wyglada na dwie opcje. potencjometr przepustnicy nie kontaktuje, a bardziej prawdopodobne, że za niskie ciśnienie paliwa.
jeśli masz możliwość to przy demontażu porób trochę zdjęć. może akurat się komuś przyda ;-)
b
bolek77
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 18 maja 2011, 11:10

Post autor: bolek77 »

Czesc Koledzy.Moj watek to chyba nie dostane po głowie :box:
Cos mi nie chodzi moja polinezja.
Tzn.przy pierwszym odpalaniu nie nie zaskakuje zapłon.
Gdy długo pokrece dopiero zapala,dlatego tym czasem wziałem sie na sposób i przed własciwym odpaleniem przekrecam kilka razy stacyjke(gdy chodzi pompka -podaje wiecej paliwa?) i wtedy zaskakuje.
Dlatego nie wiem co za bardzo sie dzieje.Swiece sprawdzałem.
Na wolnych i jałowym chodzi całkiem ok,nie gasnie..
Prosze o podpowiedz :piwo:
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

Nic nie napisałeś jaką masz motorynkę, chodzi o to jak zasilany jest paliwem: jednopunkt, wielopunkt, czy gaźnik. Z twojego opisu wynika, że pompa ma już zbyt małą wydajność i dlatego masz trudny rozruch.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Stanley nie koniecznie bolek77 zobacz jak odpala z delikatnym pompowaniem pedału gazu.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”