Witam,
Mam taki sam problem. Cały czas wywala mi błąd 16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem. Problem mam od dłuższego czasu. 2 lata temu również się pojawiał więc wymieniłem ten zawór (co tak tyka przy włączonym silniku) i odpowiada za recyrkulację. Problem uspokoił się na dwa lata i teraz ponownie zaczął wyskakiwać. Po podłączeniu nowego od razu zaczął tykać. Nauczony doświadczeniem kupiłem nowy zawór (około 120 zł BOSCH), wykasowałem błąd i w drogę. Następnego dnia znowu się pojawiał. Zauważyłem jednak,że ten nowy również nie ma charakterystycznego tykania. Podejrzewałem wadę fabryczną więc oddałem i korzystając z uprzejmości innego właściciela polo (w którym ten błąd się nie pojawia) przełożyłem na chwilę jeszcze inny silniczek. Niestety to też nie rozwiązało problemu. Jak odpinam swój z kostki to od razu wywala błąd dotyczący braku silniczka. (wnioskuję,że zasilanie jest) Czy ten silniczek uruchamia się jak jest odpowiednie ciśnienie w obiegu? Filtr węgla aktywnego demontowałem dwa lata temu (przy poprzedniej awarii) był suchy wewnątrz bo wysypywały się kryształki węgla. Mechanicy wykluczyli,że to jest EGR. Gdzie szukać rozwiązania problemu?
Dodam jeszcze,że przy wysokich temperaturach na zewnątrz (30 stopni + po jeździe z włączona klima) miałem dwa razy problem z odpaleniem auta. Odpalał za 3-4 razem. Podejrzewałem filtr paliwa więc wymieniłem. Miał 240 tys. przebiegu i nikt go wcześniej nie wymieniał

Przypuszczam,że to nie ma związku z tym błędem 16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem. Jak sądzicie?
Sprawa dotyczy VW POLO 9N 75 KM 2003 16V 1.4 benzyna+LPG