Gaśnie na wolnych obrotach 1.0 aau z lpg

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

S
Slawek-ch
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 14 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Chojnice

Gaśnie na wolnych obrotach 1.0 aau z lpg

Post autor: Slawek-ch »

Więc tak.Najpierw nie odpalał ale wymieniłem 2 pompy paliwa bo były walnięte oraz bezpiecznik też.Teraz odpala ale jak dodam gazu na wyższe obroty i puszczę to gaśnie.Na wolnych pracuje ale co jakiś czas wejdzie również na niższe i gaśnie.Już przestawiałem zapłon i nawet linkę gazu mam podciągnięte troszkę ale to nic nie dało.Auto jest po wymianie oleju świec filtru paliwa i tych dwóch pomp paliwa.Aha i niedawno miał wymienioną uszczelkę pod głowicą.Dodam jeszcze iż podczas jazdy jak nacisnę pedał hamulców to też obroty spadają podczas hamowania nawet jak jest wrzucony na luz.Proszę o pilną podpowiedź bo już mam tego dosyć co jeszcze mam sprawdzić bądź też zrobić wymienić.
VW Polo
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

jesli chodzi o hamowaniem to pewnie cos z serwem. mam to samo w uno "sluzbowym" :D ale tam jest taka akcja ze jak sie hamuje to gasnie trzeba jednoczesnie ssanie wyciagac i wtedy sie udaje :D
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

JA tak mialem u siebie w AAV podobny bajer i u mnie lapal lewe powietrze przez podstawe monowtrysku wymienialem i gra ladnie to samo co u ciebie takie same objawy gasl przy hamowaniu etc.
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Sprawdź wąż od serwa szczególnie ten kawałek gumowy co wchodzi do kolektora ssącego czy nie jest uszkodzony, no i podstawa wtrysku pod lupę tak jak kolega wyżej napisał, dociśnij obudowę ręką i zobacz czy silnik będzie lepiej pracowal.
S
Slawek-ch
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 14 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Slawek-ch »

Cały osprzęt został sprawdzony i jest dobry. Zaprowadziłem go do serwisu bosch p.Ebertowskiego w Pinczynie.
VW Polo
S
Slawek-ch
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 14 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Slawek-ch »

Dałem go do serwisu bosch pana Ebertowskiego w Pinczynie. Osprzęt silnika był ok. Niestety coś w silniku bo nie miał ciśnienia na 1 i 4 garze. Teraz mam go rozpołowione i mam przyczynę zapieczone pierścienie. Są już wymienione teraz resztę trzeba poskładać.
VW Polo
S
Slawek-ch
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 14 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Slawek-ch »

No po złożeniu całości nie można go odpalić. HELP
VW Polo
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

rozrząd dobrze ustawiony? wszystkie wtyczki popodłączane? iskra jest? paliwo podaje? kable zapłonowe w dobrej kolejności?
S
Slawek-ch
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 14 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Slawek-ch »

No rozrząd ustawiony na znakach.Paliwo podaje bo aż śmierdzi podczas kręcenia.Iskra jest.Przewody są podłączone prawidłowo
VW Polo
S
Slawek-ch
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 14 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Slawek-ch »

Jak się okazało kabelek od podawania paliwa na wtrysk był odczepiony. Teraz lata jak ta lala.
VW Polo
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”