Wszystko o: Hamulce

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

Crazy możesz więcej powiedzieć co kombinujesz z tym tyłem, też mam takie plany:) powiedz od czego to zastosujesz i jak sprawa wygląda, czy zmieni się rozstaw kół może??
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

i czy to się w ogóle opłaca czy bardziej sztuka dla sztuki :-D
Obrazek
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Każdy wie że tylne bębny są dobre tylko jak są nowe. tłoczki do przeglądu praktycznie co roku, samonapinacz ma być czyściuteńki, jednym słowem w porównaniu do tarczowego przodu to porażka, z przodu patrzymy czy klocków coś zostało i tyle...
Belka zostaje z G40, tylko dochodzi korektor hamowania (i odpowiednio inne węże) bo nie było, raczej będzie potrzebne żeby tył auta nie chciał wyprzedzić przód przy hamowaniu. Dalej dochodzą już elementy z vw corrado czyli zacisk, tarcza (tarcza ma w sobie łożyska coś podobnego jak bęben w polówce) no i ośka która ma to wszystko trzymać. Wszystko ma pasować Plug&Play oprócz linki ręcznego, tam będzie skracanie, przerabianie...
Na Francuskiej stronie wyskoczył mi manual, polecam przetłumaczyć całą stronę za pomocą googla translatora MANUAL

Rurki profilowałem ręcznie, ale z wyczuciem, są miękkie i problemu nie ma z ich ukształtowaniem.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2011, 11:18 przez Crazy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

Crazy ty juz to zrobiłeś czy będziesz robił?? jak robiłeś to daj jakieś fotki i tą stronę może być na PW
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Liwio
Strona otworzy się jak klikniesz na napis "Manual" powyżej. Tłumaczone przez googla :angry2: , ale według zdjęć idzie zrozumieć o co chodzi :)
To wszystko przede mną jeszcze. Dzisiaj odbieram amorki (rezygnacja z obniżenia, bo strasznie buda cierpi) no i hamulce. Parę dni na "odświeżenie" wyglądu i funkcjonalności i będę zakładać.
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

A mam takie pytanie, opłaca się w taki samochód inwestować?
POLO ! i jedzie się lepiej
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

W G40? - TAK.
i kwestja sentymentu do auta.
jeżeli polo dla ciebie kupa metalu z uszczelkami i szybami - to w takim wypadku nie...
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

A to G40 jest :D wiesz, kocham swoje polo ale niestety trzeba spojrzeć prawdzie w oczy :( to już nie jest najlepszy samochód. Na przeróbki trzeba kasy której nie ma - gdybym zarabiał z 10 kawałków miesięcznie to sam bym je chętnie odpicował. I najważniejsza kwestia, komfort. W porównaniu do ciut nowszych samochodów to jest największy minus, brak komfortu jazdy
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

jak byś zarabiał 10 kawałków to byś go oddał na złom bo wątpię żeby Ci się wtedy chciało inwestować w stary samochód...raczej byś kupił nowy. A co do komfortu to ja tam nie narzekam mam zglebione auto jeżdżę tak od 4 lat i za małe pieniądze można go naprawić w porównaniu z nowszymi samochodami własnymi rękoma... i go szanuje za to że powstał :-D amen

sorki za ot...
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

co znaczy zgłębione? mnie w tym samochodzie wkurza to jest jest strasznie mały i głośny w środku
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote=""Liwio""]zglebione[/quote] czyli "opuszczone na glebę" czyli obniżone ;)
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

[quote=""byczynho""]mnie w tym samochodzie wkurza to jest jest strasznie mały i głośny w środku[/quote]
to kup poloneza i korki do uszu :crazy:
Obrazek
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Musze uważać bo mnie jeszcze pogonicie ;d Panowie, tak naprawdę to brakuje mi tylko większego silnika i skrzyni 5. Muzyka i tak zawsze gra głośno więc reszty nie słyszę. Samochód jest mały i dobrze się nim "szaleje". Niestety na trasę się nie nadaje. Dla mnie optymalna prędkość to 120-130 a moje polo nie lubi jechać powyżej 90.

A wracając do tematu to moje posty nic nie wnoszą więc proponuję zakończyć tą atematyczną dyskusję ;d
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
tomaloski
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 23 kwie 2009, 9:04

Post autor: tomaloski »

Witam. Jaki ma być płyn hamulcowy do 2f? bo książka podaje DOT3 a na zbiorniczku pod maską mam DOT4 :niewiem:
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

możesz i ten i ten nalać. Dot4 jest lepszy od dot3 bo ma wyższą temperaturę wrzenia i jest ponoć "wytrzymalszy"...Ja mam zalane Dot4.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”