ściaga auto na lewo i wibruje kierownica przy hamowaniu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

No wentylowane
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

raczej tak bo jestem po zbieżności i wczoraj jak byłem u tego mechanika to przepuścił znów moje auto przez komputery i żadnego odchylenia od ostatniego razu nie było za 2 tyg bd miał dla mnie wolny termin bo on stwierdził że coś może być nie tak z makpersonem ( nie wiem jak to sie pisze) jestem nowicjuszem w zawieszeniu więc nie wiem po co on wiem tylko gdzie jest i jak wygląda :pp
tak mam wentylowane . Że dobra to powiedzieli w Focie i mechanik który je zakładał też powiedział że dużo ludzi sobie ją chwali
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

To nie tak łatwo ją odkształcić :scratch: . Możesz spróbować przetoczyć tarczę... jak to nie pomoże to trzeba szukać dalej...

Mcpherson wystarczy że jest delikatnie odkształcony i już ciągnie w którąś stronę, wiem jak było w samochodzie pukniętym w lewy róg, niby mcpherson cały, ładnie wyglądał, ale ciągnęło na lewą jak głupie, po wymianie - spokój.
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

aha no ja mam pewność 100% że auto nie było bite nigdzie bo już ściągałem blachy i było rozbierane całe łącznie ze środkiem :pp a mam go na twardym zawieszeniu -60 z przodu więc mógł Mcpherson sie wykończyć mam 4 lata moją pole i jeszcze tego nie wymieniałem w niej nawet nie wiem czy nie są seryjne ( większość rzeczy co wymieniłem były serią ;/ )
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

Czyli mam rozumieć że masz założone springi -60 na ori amorki z przodu ?
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

nie mam pojęcia bo jak go kupiłem to miał obniżenie -40 po całości ja kupiłem sprężyny -60 i zmianiłem ale z tego co sie orientuje to nie są orginalne amorki tylko już jakieś sportowe kolor żółty mają a sprężyny czerwone (ale nie jestem pewien 100% )
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Zauważyłem że kiera drga dosłownie przez kilka sekund,jak zaczynam wciskać hamulec,nie przez dłuższy czas,a hamowanie z prędkości powyżej 120.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

krzywe tarcze masz juz wyżłobienie na klocku lub tarczy
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Mam nowy komplet tarcz i klocków.
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

nie dostal ci sie tam zaden syf jak klocki montowales ? moze wybita koncowka drazka przenosi ci drgania na kiere podczas hamowania.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

syf to na pewno nie. Może i to końcówki drążków
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

śrubka przy tarczy też ma znaczenie , bez niej tarcza może się źle w zamku ułożyć, przerabiałem to kiedyś, po wymianie tarcz było ok bez śrubki , natomiast po defekcie źle dokręciłem tarcze z kołem i przy hamowaniu podobny efekt, klocek też może się źle ustawić, tarcze zdeformowane jak rozgrzane dostały wody i mogło je odkształcić lub w jednym miejscu zahartować, jeśli chodzi o zawieszenie to stacja diagnostyczna najpewniejsza .
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Na przeglądzie wszystko kozak wyszło,a miałem go pod koniec maja.
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

to na początek Panowie spróbujcie dosztukować śrubkę do tarczy... :)
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

to zmień stację i diagnostę . :hello:
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”