Falujące obroty:(

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

[quote=""jarzabek""]Miałem podobnie, ale obroty falowały jak się zagrzał silnik i też go troche muliło i w dodatku paliła dużo (10l/100) i to była sonda ;)[/quote]

No ja mam tak samo jak Ty tylko że mi spalanie nie wzrosło bo wczoraj na trasie 400 pare kilometrów zjadła mi tylko 19 litrów przy jeździe 80km/h, max 90km/h. No ale temp silnika około 70 stopni C. Dobra tak napisałem, trzeba teraz znaleźć trochę czasu i chęci i sprawdzić w końcu:)
Dobre Polo nie jest złe:)
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

jeżeli trzyma Ci 70 stopni ciągle to termostat i czarny czujnik pod lupę jeszcze ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

[quote=""Speede_ZGL""]jeżeli trzyma Ci 70 stopni ciągle to termostat i czarny czujnik pod lupę jeszcze ;)[/quote]

Nie, normalnie jak stoję w korku to zagrzeje się do 90 i wentylator się włącza.
Dobre Polo nie jest złe:)
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Dzisiaj wziąłem się za sonde, no i przy odłączonej było to samo. Jak zdjąłem "patelnie" to zauważyłem że przy wzroście obrotów rusza się linka gazu sama i to powoduje te chwilowe wyższe obroty. A podczas jazdy też czuje jak czasami pedał gazu sam się rusza. O co chodzi??? Czy ma to coś wspólnego z silnikiem krokowym???
Dobre Polo nie jest złe:)
S
Slawek-ch
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 14 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Slawek-ch »

U mnie było podobnie. I okazało się że pierścienie od wymiany....Teraz wymieniłem i idzie jak szalony....
VW Polo
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

[quote=""Slawek-ch""]U mnie było podobnie. I okazało się że pierścienie od wymiany....Teraz wymieniłem i idzie jak szalony....[/quote]

O kurde to mnie pocieszyłeś... Może jakieś inne sugestie Koledzy???

Bo u mnie pierścienie odpadają raczej, bo po dmuchnięciu uszczelki i zrobieniu głowicy i wymianie HALLA (bo gasła),świec i przewodów (na zapas) też idzie jak szalony tylko tych obrotów nie trzyma... Spalanie na trasie poniżej 5 litrów przy 80 max 90km/h w mieście więcej bo te obroty co chwilę szaleją. Poli idzie tylko nieraz się zamuli na chwilkę i dalej pocisk. Moje pytanie jest o silniczek krokowy czy może zawładnąć linką od cięgna gazu że jak spadną na zbyt niskie obroty to linką od gazu rusza i obroty się podnoszą. Próbowałem nawet trzymać ręką cięgno przy tym momencie co się rusza i wypycha mi normalnie rękę...
Dobre Polo nie jest złe:)
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

na zimnym Ci też falują?? Może niebieski czujnik rąbnięty i komp nie dostaje odpowiedniego sygnału o temp. i nie może wyregulować obrotów...
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

[quote=""Liwio""]na zimnym Ci też falują?? Może niebieski czujnik rąbnięty i komp nie dostaje odpowiedniego sygnału o temp. i nie może wyregulować obrotów...[/quote]

Szczerze to różnie to bywa. Jak odłączałem niebieski podczas pracy silnika to w ogóle masakra z obrotami spada na jeszcze niższe więc jest raczej sprawny.
Dobre Polo nie jest złe:)
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

niekoniecznie
u mnie po swapie okazało się że po odpaleniu pochodził chwilę i gasł, co się okazało? niebieski czujnik
Obrazek
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Dzięki za pomoc, jak dorwę trochę kasy to powymieniam wszystko jak leci hehe. A tak poza tematem ile kosztuje same zwierciadło do lusterka??? Bo dzisiaj wracałem po 22 i jechał jakiś skur*****, walnął lusterkiem w moje i pękło w drobny mak a lusterko na szczęście się złożyło. Jakbym nie odbił na pobocze to pewnie nie byłoby co zbierać ze mnie i polówki bo czołówka, a ten złamas nawet się nie zatrzymał. Podejrzewam że był pod wpływem %%%...
Dobre Polo nie jest złe:)
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

tu masz nówkę, przyklejasz do plastiku i gitara.
http://moto.allegro.pl/wklad-lusterka-v ... 21574.html
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Kupiłem w Niedziałku za 9 zł i elegancja. Dzięki.
Dobre Polo nie jest złe:)
S
Slawek-ch
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 14 sie 2010, 21:16
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Slawek-ch »

Sprawdź silnik krokowy.
VW Polo
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”