Ile wytrzymują elekryczne pompy paliwa?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

od jakiego silnika ta pompa bo już nie pamiętam [/url] ObrazekObrazek
nr dolny 1585110530
nr górny 1918060960
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

jeżeli pompa jest bez literki na końcu to prawdopodobnie 3bar do wielopunktu. zobacz numery na samej pompie
867 906 091 to 3F, NZ, PY
867 906 091 B to AAU, AAV
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

niestety pompa włożona jest w nową obudowę i niema na niej numerów tylko to co na kostce, daje paliwo jak wściekła , prawdopodobnie została mi z golfa 2, 1,3 nz ale pewności nie mam,chce sprzedać ją ale nie mam pewnosci od jakiego silnika była .
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Jak od golfa nz to daje 3bar.
i
im_the_bomb
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 13 cze 2011, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: im_the_bomb »

Moja pompa akurat padła, przebieg 199 928.
Obrazek
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""im_the_bomb""]Moja pompa akurat padła, przebieg 199 928.[/quote]

aha, to pewnie będziesz musiał wymienić... :jester: a... i ciekawe, która to pompka już
Moje byłe POLO]
Obrazek
i
im_the_bomb
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 13 cze 2011, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: im_the_bomb »

[quote=""czmc""][quote=""im_the_bomb""]Moja pompa akurat padła, przebieg 199 928.[/quote]

aha, to pewnie będziesz musiał wymienić... :jester: a... i ciekawe, która to pompka już[/quote]

Dzisiaj przyjdzie nowa pompa, przy okazji okazało się, że bak jest nieszczelny... wymieniamy. :) Za mojej "kadencji" pierwsza. :D
Obrazek
Awatar użytkownika
kudłaty-27
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 09 sie 2011, 17:13

Post autor: kudłaty-27 »

a ja mam pytanie trochę obok tematu... a dokładnie obok pompy paliwa (zewnętrzenej)po obu stronach są jakieś elementy... jeden to jakaś grucha, domyślam się że to jakiś filtr chyba a z drugiej strony coś prostokątnego.... podpowie mi ktoś co to są za rzeczy ? polo 1.3 wielopunkt 1994r
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""kudłaty-27""]a ja mam pytanie trochę obok tematu... a dokładnie obok pompy paliwa (zewnętrzenej)po obu stronach są jakieś elementy... jeden to jakaś grucha, domyślam się że to jakiś filtr chyba a z drugiej strony coś prostokątnego.... podpowie mi ktoś co to są za rzeczy ? polo 1.3 wielopunkt 1994r[/quote]

przeleć przez ten temat to znajdziesz odpowiedź... na forum już to było
Moje byłe POLO]
Obrazek
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Witam kolegów i koleżanki mam 2 pytania odnośnie pompy zewnętrznej 1,czym zakleić obudowę pompy bo przerdzewiałą wyczyściłem i zaczęła sikać benzyną 2 brązowy kabelek od pompy jest w środku czarny jakby przypalony czy to przypadkiem nie masa bo chciałbym pociągnąć nowy od karoserii ,
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Brązowy przewód to masa. Te wżery zakleić możesz klejem dwuskładnikowym, coś ala żywica.
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Dzięki jaro,tylko nie wiem czego szukać może ktoś zna nazwę odpowiedniego siuwaksu,co klei aluminium .
czyli masę mogę bez kanie podciągnąć z karoserii .
Awatar użytkownika
kudłaty-27
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 09 sie 2011, 17:13

Post autor: kudłaty-27 »

dzięki za wyczerpującą odpowiedź ;) tylko szukałem na wiele sposobów i ... poza tym co przypuszczam to nie dowiedziałem się nic nowego... a pytam o to tylko z jednego powodu bo jeśli ta wielka grucha to filtr paliwa a ten "prostokąt" to jakiś zasobnik to czy jest to potrzebne bo filtr i tak znajduje się przecież na belce..... sprecyzuje, to co jest tematem mojego pytania znajduje się bezpośrednio przy pompie paliwa...
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

kudłaty-27, ten prostokątny zbiorniczek to zasobnik 200cm^3 paliwa z siatkę wewnątrz do filtracji zanieczyszczeń większych niż 0,05mm. To taka rezerwa na wypadek oparów w baku i zakrętu w prawo, kiedy to resztka paliwa przeleje się na lewą stronę baku i pompa nie ma co pompować. Wtedy awaryjnie ten zbiorniczek nie pozwala na przedostanie się zbyt dużo powietrza do układu.
Awatar użytkownika
kudłaty-27
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 09 sie 2011, 17:13

Post autor: kudłaty-27 »

dzięki lukas2305.... nie dawało mi to spokoju bo miałem problem z układem właśnie w tamtej okolicy.... straszne mi brzęczało po włączeniu zapłonu. wymieniłem obie pompy i trochę się uspokoiło ale to chyba jeszcze nie wszystko bo samochód jeździ bez problemu tylko do chwili jak odpuszczę gaz albo jadę z jednostajną prędkością ( obojętnie na jakim biegu) trzymając na stałej prędkości np 70km/h zaczyna przerywać i szarpać silnikiem... stąd było moje pytanie o te elementy bo może któreś z nich przy większym ciśnieniu nie stwarza problemu ale przy hamowaniu silnikiem albo trzymaniu niskich obrotów na biegu w czasie jazdy "dusi" układ... brzmi to mało profesjonalnie ale ciężko to wyjaśnić obrazkowo;).. jak ktoś ma jakiś pomysł to pisać... dzięki
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”