[Classic] hamulec reczny

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
kuzma
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

[Classic] hamulec reczny

Post autor: kuzma »

mam pytanie dotyczace recznego wymienilem szczeki i myslalem ze reczny bede mial super a nie da sie zblokowac kol podczas jazdy jest jak to powiedziec (gabczasty , gumowy ) czy tak ma kazdy cassic , wiem ze wszystko musi sie ulozyc w kole , prosze abyscie opisal czy wasz reczny zaciagniety podczas jazdy blokuje kola czy tylko zwalnia samochod

DZIEKI
Awatar użytkownika
Stawer
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 20 lis 2008, 15:17
Lokalizacja: Dublin/ Lublin

Post autor: Stawer »

W sumie blokuje przy malych predkosciach. Przy wiekszych, jako ze jest wiekszy ped, nie ma szans. Niedawno tez wymienialem szczeki. Zaraz po wymianie w sumie od razu mialem ok.
m
magik
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:20
Lokalizacja: Kluczkowice/Lublin

Post autor: magik »

A linkę od ręcznego masz naciągniętą??? U mnie by nie naciągniętej koła nawet przy małych prędkościach się nie blokowały...
Awatar użytkownika
kuzma
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kuzma »

wymienilem niedawno szczeki i czekam jakis czas aby sie to wszystko ulozylo i dotarlo linke mozna jeszcze naciagnac ale nie chce za mocno tego zrobic aby nie popsuc nowych szczek zrobie pare kilometrow po miescie i naciagne linke .....do jakiego momentu ja naciagac najlepiej ?
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

ja przed wymianom bębnów i szczęk nie było szans na zatrzymanie auta na pisk
no chyba że na śliskiej nawierzchni lub małej prędkośc :P
po wymianie praktycznie nic sie nie poprawiło ;(
ja mam w sumie polo 86c ale chyba wszystkie pola z szczękami tak mają :P
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
gwozdz
Administrator
Administrator
Posty: 1962
Rejestracja: 20 lis 2008, 16:21
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp. :)

Post autor: gwozdz »

u mnie jest to samo swego czasu podciągałem linkę i nic
potem wymieniłem szczęki i generalnie rzecz biorąc szału nie ma
na małej prędkości albo śliskiej nawierzchni koła się zablokują
ale przy większych prędkościach hamulec jest "gumowaty" i tylko spowalnia lekko auto
wygląda na to że classici już tak maja :mrgreen: :mrgreen:
Jak się nie ma co się lubi.... to się kocha żonę.

it's nothing personal i don't like anybody
Awatar użytkownika
kuzma
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kuzma »

dzieki bardzo :banana: juz sie martwilem ze cos mam nie tak a to classic ma takie :dance: fohy :dance:



:closed:
Awatar użytkownika
conan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 259
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:30

Post autor: conan »

Dziwne bo u mnie na 3 ząbku już blokuje koła, na 4 już pisk na asfalcie jak nic. Wymieniane hamulce były w aso.
Awatar użytkownika
kuzma
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kuzma »

nie mam ABS srednica jest wieksza bembna jak normalny



podkrecilem reczny ...zniwelowalem luz na bebnach dokrecajac srube na lozysku i kola staja w miejscu ... :banana: zobacze czy przy wiekszej predkosci tez ....i hamulec nozny jest lepszy odrazu bo przedtem strasznie mocno lapal przud a teraz juz lepiej
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”