Wszystko o: Hamulce

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

o Kurczę miałem na myśli nacinane Panowie, a napisałem o wentylowanych :crazy: Także poprawiam się chodziło o nacinane.

Także zestaw ATE nacinane oraz klocki ATE o grubości 17,3 jak to jest zalecane, będzie ok?
Obrazek
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

Temat wałkowany parenaście razy... tarcze na tył pasują z golfa passata itp hamulce w g40 różniły sie tylko tym że były wentylowane co niosło za sobą inne zaciski. Pompa serwo bębny sa takie same w wszystkich polówkach :oki: Chcąc coś więcej trzeba głębiej sięgnąć do kieszeni ale wtedy to już problemem są za słabo trzymające opony ;)
Obrazek
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Ja na tył dałem jeden zacisk z corrado, a drugi z pasata pasują bez najmniejszego problemu, jedynie linka szła do przeróbki, + montaż korektora hamowania. Właśnie czy ktoś może powiedzieć z tym korektorem w których wersjach występują? (odkryłem że 1.3 GT, g40 mają to na seryjnym wyposażeniu, jak co do reszty?)
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

ja w 1.0 w foxie teź miałem ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

U mnie też jest ten cyngwajs. :crazy:
Czasami jak cofam na wstecznym i chcę przyhamować to słychać że coś stuknie/puknie.
Ewidentnie od strony kierowcy. Ma ktos jakieś sugestię co by to mogło być?
Klocki i tarcze nowe.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

U mnie to były tulejki na wahaczach, nie wiem jak jest w 2f :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

A u mnie w AAV nie ma tego
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

a u mnie w AAV jest:)
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

o widziales to albo ja mam cos przerabiane albo ty masz cos :D :D moze niech ktos jeszcze wypowie sie co ma AAV to sprawa sie wyjasni :D
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

a może mi ktoś powiedzieć jaką linkę dać do ręcznego na tył pod tarcze?? czy te od polo po przeróbkach podejdą?? czy są za krótkie czy za długie?? Z tego co zauważyłem to Crazy coś motał z tyłem, jak coś to napisz co i jak, może być na PW.
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

polowskie za krótkie będą, coradowskie skracałem :)
jak wstaniesz przed bębnem kierowcy to lina wchodzi po lewej, w zacisku z kolei po prawej, czyli różnica długości linek to średnica bębna, oraz inne zakończenie linek.
Priw poszedł
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Panowie mam pewien problem.
Otóż strasznie szarpało mi kierownica przy hamowaniu. Po kilkukrotnym stoczeniu tarcz postanowiłem kupić nowy komplet.
Tarcze TRW i klocki JURIDa.
Wszystko było elegancko ale tylko przez 100-200km potem problem powrócił ponownie.
Aż nie chcę mi sie wierzyć że tak szybko pogiołem nowe tarcze.
Jakieś sugestię co to morze być? Już na pewno wiem że mam wahacze do wymiany, ale mysle ze to nie ma wplywu na hamowanie.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

[quote=""Brzeziak_""]Już na pewno wiem że mam wahacze do wymiany, ale myślę ze to nie ma wpływu na hamowanie.[/quote]

wydaje mi się że jednak wahacze maja wpływ na hamowanie jak masz luzy to też będzie trząść kierownicą. Ja już wymieniłem wszystko, oprócz tarcz i też trzęsie, zobaczę jak wymienię tarcze...
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

Też mi się wydaje że wahacze mają wpływ na szarpanie przy hamowaniu, ale raczej to będzie jedno mocniejsze szarpnięcie. Przy krzywych tarczach wyczuwalne będą regularne impulsy o jednakowym skoku.
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

Brzeziak_, odkręć zaciski, wymontuj prowadnice, poczyść, nasmaruj i poskładaj. Potem zobacz jak wyglądają końcówki drążków. A jeśli i tak masz wahacze do wymiany to od tego zacznij.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”