jak to bywa, odbudowę należy zacząć od kompletnej rozbiórki a tym bardziej że zmieniam samą karoserię to to nawet obowiązek. Z tego tytułu, że przy autku mogę cokolwiek porobić w weekendy to prace idą mozolnie ale do przodu, na chwile obecną wybebeszyłem praktycznie całą komorę silnika i wywaliłem deskę rozdzielczą, wymyłem co trzeba myjką ciśnieniową i posegregowałem części postreczowałem a części do piaskowania i malowania proszkowego odłożyłem na bok.






Plany co do Poli zmieniły się i to bardzo, przedstawię poniżej:
1. Zakup "nowej" karoserii
a. ewentualne odrdzewienie, zabezpieczenie i zakonserwowanie elementów najbardziej narażonych na korozję i profili zamkniętych (brunox, fluidol, bitex, baranek)
b. wygłuszenie komory silnika
c. kompletne wygłuszenie wnętrza auta pod CA
d. zakup błotników i drzwi + wygłuszenie
e. zakup szerokiego zderzaka na tył
2. Zakup ławy silnika ze stabilizatorem
a. piaskowanie ławy, zwrotnic, zacisków, belki tylnej, sprężyn zawieszenia, stabilizatora
b. malowanie proszkowe wyżej wymienionych elementów
c. zakup tulei poliuretanowych Powerflex
d. zakup amorów o skróconym skoku - MTS
e. zakup sprężyn Eibach -30/-30
f. montaż całego zawiasu
3. Profesjonalna instalacja CA
a. zakup kabli zasilających i sygnałowych (Hollywood)
b. zakup peszla, zrobienie woltomierza, umiejscowienie bezpiecznika jednostki centralnej przy woltomierzu
c. dopasowanie tunelu z Cordoby pod woltomierz i bezpiecznik
d. zabudowa bagażnika z MDF
e. przeróbka słupków pod tweetery
f. kompletowanie głośników
g. może zmiana wzmaka
h. zmiana altka 70 na 90
4. Skompletowanie i składanie wnętrza
a. wszystkie elementy dokładnie oczyszczone i spasowane
b. taborety z 6n2 w tonacji szaro-czerwonej
c. o ile czasu i pieniędzy wystarczy flock na dechę i tapicerkę
5. Detale, detale, detale,
a. ujednolicenie podświetlenia wszystkiego
b. alu od Renault Modusa + dystanse (chyba niektórzy wiedzą o co kaman

)
c. i wiele innych rzeczy jak malowanie obudów hoffeli, klamek, dachu itp.
Na chwilę obecną mam już pompę paliwa pod zegary które wcześniej kupiłem, nowe sprzegło, końcówki drążków, sworznie, poduchę pod skrzynię, uszczelki pod kolektory, "zregenerowaną" skrzynie (wymieniłem uszczelniacze półosi, wybieraka i zalałem świeżego Valvoline DuraBlend).
Na pewno jeszcze jeszcze wyjdzie dużo więcej tego bo nie napisałem o drążkach kierowniczych i kompletnym tłumiku do wymiany

no i o swapie na AEA który nastąpi pewnie pod koniec przyszłego roku.
W pierwszym poście zrobię kosztorys ile mnie wszystko wyniesie i będę opisywał na bieżąco jak idą prace
