[9n] wspomaganie koyo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

H
Henryfox
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 18 lip 2010, 15:42

[9n] wspomaganie koyo

Post autor: Henryfox »

witam bardzo prosze o podpowiedz mam problem ze wspomaganiem zamontowalem juz 2 pompy wspomagania regenrrowane [sprawdzone u producenta] i stwierdzil ze sa dobre ale po przejechaniu okolo 5 km. zaswieca sie kontrolka wspomagania i wspomaganie slabnie i dziala na 30 procent pisze ze czujnik skretu [blad czujnika]zam nowy ale to nic nie dalo , jak wywale blad to dziala wspomaganie ale znowu za ok 5 km znowu blad bylem u fachwca i stwierdzil ze jak nie pompa to przekladnia kierownicza jest zepsuta bardzo prosze o wskazowke moze ktos mial podobny problem jak go rozwiazac
H
Henryfox
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 18 lip 2010, 15:42

Post autor: Henryfox »

zauwazylem ze mam [vag] predkosc pompy 1661 przy ustawieniu 00130 jak krece kierownica to sie wychyla do 1671 nic wiecej prosze o info ile powinna wzrastac predkiosc pompy w [vag] no i wspomaganie slabiutkie i wyskakuje blad czujnika [pompa nowa regenerowana czujnik nowy ] gdzie szukac rozwiazania moze kable a moze przekladnia kierownicza nie daje inpulsu bardzo prosze o wskazowke
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Dałeś za dużo informacji szczegółowych. Myślę, że 80% ludzi tego nie złapie.
Nie wiem ile powinny wynosić wartości wychyleń itp ale uważam, że przesadzasz.
Sprawdź.
1. Płyn wspomagania
2. pompa wspomagania
3. przewody
4. maglownica
5....

Sam wskazałeś na błąd czujnika.
Montujesz dziwne części.
Hm.....
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
H
Henryfox
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 18 lip 2010, 15:42

Post autor: Henryfox »

plyn jest pompa regrnerowana czujnik koyo nowy i nie dziala maglownica nie ma wycieku nie wiem jak sprawdzic maglownice prosze podpowiedziec moze tam jest problem piszesz ze montuje dziwne czesci nie rozumiem co nie tak napisalem czujnik nowy pompa zregenerowana swiezo kupiona i jak podlacze [vag] blad 816 czujnik -dalem nowy ale nadal nic wspomaganie dziala bardzo slabo przewody wstepnie byly sprawdzane ,pytam bo co mechanik to inne teorie mowi jeden wymien pompe wiec
kupilem]regenerowana ] drugi mi kazal przekladnie kupic juz nie wiem co robic zeby dzialalo wiec szukam rady moze ktos doradzi
H
Henryfox
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 18 lip 2010, 15:42

Post autor: Henryfox »

witam ponownie - wspomaganie zachowuje sie jakby nie przyspieszalo bo jak mam ust sile wspomagania na 00130 to predkosc wynosc 1660 i sie nie zmienia jak dam sile [vag] 00160 to predkosc 3000 ale jest stala nie zmienia sie przy kreceniu kierownica a jak juz to bardzo nieznacznie zaznaczam czujnik nowy mechanik powiedzial ze przekladnia kierownicy do wymiany czy moze byc to ona winna co moglo jak juz w przekladni sie zepsuc prosze o rade [vag] pokazuje bald czujnika G250 [27-00] A WSPOMAGANIE DZIALA NA 30 PROCENT jechac idzie ale to nie to
H
Henryfox
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 18 lip 2010, 15:42

Post autor: Henryfox »

?
F
Fredi308
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 21 sty 2010, 7:49

Post autor: Fredi308 »

Ja mam podobny problem. Czasem po pół godziny jazdy, czasem po godzinie.Generalnie nie ma reguły.Wspomaganie działa w tym czasie wyraźnie gorzej. Wtedy najczęściej gaszę i zapalam samochód od nowa i mam normalne wspomaganie na jakiś czas :grin: .Jest u mnie jeszcze jeden dziwny objaw. Mianowicie pompa wspomagania szaleje sama z siebie.Wałcza się i wyłącza nawet jak nie ruszam kierownicy.Przygasają wtedy lekko światła.Chyba z racji tego że pompa bierze dużo prądu.Na razie tego nie naprawiam bo ciężko tutaj rozpoznać gdzie leży problem.Dodam jeszcze że jakiś czas temu miałem wyciek płynu z maglownicy.Wlałem specjalny płyn uszczelniający i ten problem zniknął.Jeśli komuś udało się to naprawi to proszę o podpowiedź bo nie chce dawać samochodu do mechanika żeby wymieniał mi kolejne części i szukał w ten sposób co jest zepsute.

Na kompie wybija mi następujący błąd:

816 Sensor wspomagania kierownicy G250
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

Z góry dzięki za odpowiedz

Pozdr
i
inginio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 396
Rejestracja: 21 lis 2008, 21:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: inginio »

Witam. Wspomaganie to najgorsze ustroistwo w tych autach.Skoro pompa nowa i czujnik G85 też to może warto sprawdzić bezpieczniki na aku ewentualnie wiązke pod nim na podłużnicy.Pozdrawiam
KUPIE KATALIZATORY GLÓWNIE Z TDI oraz HDi
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”