SILNIK:
- Dolot Simota ( na bazie dolotu z Hondy Civic EJ6, stożek SImota do 100km, plastik na monowtrysk z 86C )
- brak katalizatora
- chromowane Lifty maski Inox ( siłowniki )
- wymyta komora sinika oraz cały lakier pod maską
- polerowana pokrywa zaworów
- alternator lakierowany na czarno + plastikowa obudowa na nim na niebiesko + niebieskie kółko pasowe
- zbiorniczki pod maską polakierowane w czarny fortepian, to samo kopułka zapłonowa, aku
- wypiaskowana i polakierowana podstawa pod akumulator
- nakładka z blachy nierdzewnej na akumulator z logiem POLO
- panel nierdzewny między pokrywą zaworów a monowtryskiem
- panel nierdzewny okrywający filtr stożkowy
- panel nierdzewny na kolektorze wydechowym
- panel nierdzewny otaczający zbiorniczek wyrównawszy od wspomagania kierownicy
- czerwone oploty na większość węży, kabelków itp
- czerwony korek oleju, spryskiwaczy, haki silnika oraz śruby na pokrywie zaworów
NADWOZIE:
- szeroki zderzak przedni ( oryginalnie wąski zderzak z dokładką)
- szeroki zderzak tył ( oryginalnie wąski z blachą )
- wycieraczka tylna usunięta- zaślepka własnej produkcji

- emblematy modelu usunięte
- znaczek tylny czarny półmat
- grill ze znaczkiem - czarny półmat
- lampy przód smoked( home made ) + przyciemnienie lakierem Car-Rep
- lampy tył 6N2
- Ciemne kierunki przednie- lakier Car-Rep
- ciemne kierunki boczne
- Brak ramek od rejestracji przód + tył
- krótka antena od radia ( 15cm )
- maska od wew strony czarny półmat + malowanie WATER DROP AEROGRAF - własnoręczne wykonanie
- pas przedni odnowiony ( wywalone zbędne gumki, polakierowany w czarny półmat)
- obudowy lamp przednich polakierowane w kolor pasa przedniego
- obudowy tylnych lamp polakierowane w kolor karoserii( oryginalnie czarne )
- logo VW TEAM Brodnica na tylną szybkę + małe loga forumowe na boczne szybki oraz przednią

ZAWIESZENIE:
- nowe zawieszenie gwintowane MTS
- rozpórka przednia Inox z logo MapetTuning
- rozpórka tył własnej produkcji obita czarną skórą
- twarde odboje TA Technix
- nowe elementy układu kierowniczego ( końcówki, drążki )
- podcięta, wzmocniona oraz polakierowana podłużnica prawa ( 30 mm wys 90 mm dł - przy skręceniu gwintu półoś waliła o podłużnicę )
KOŁA:
BYŁY:
- alufelgi Steffan Cup 3 z polerowanym rantem, 8x14 ET 15, rotor lakierowany w srebro wpadające w błękit, znaczki Wolfsburg Edition
- opony ContiSportContakt 195/40/14
- alufelgi Atiwe 7x15 Et 28 pełna polerka
A NA SEZON 2013:
- MTI 5s skręcane 3tlg, docelowo 7.5x15, opony Conti Sport Contakt 165/45/15
- dystanse - tył - 25mm z centrowaniem, przód 18 mm z centrowaniem
- kapsle BENTLEY
-------------------------------------------------------------------------------
- zima- stal OEM + 185/55/14 Firestone Firehawk
WNĘTRZE:
- kierownica 30 cm RAID HP
- fotele kubełkowe + kanapa z Ibizy GTI ( półskóra )
- gałka zmiany biegów Jacky ( była) - jest mieszek i gałka z golfa MK IV

- konsola środkowa VW Lupo + zaślepka przycisków własnej produkcji
- Malowanie elementów wnętrza w czerń fortepianową
- Water Dropp za tylną kanapą ( w bagaju )
CAR AUDIO:
- Car Audio by CNS AUDIO ( zabudowa w bagażniku w miejscu koła zapasowego -radio Sony, piecyk CRUNCH, sub Focal Access 10"), logo CNS AUDIO w bagaju

- boczki przód obite siwą skórką + głośniki 160 mm Rokford Fosgate Punch + drugi wzmacniacz w miejscu....poduszki powietrznej pasażera

- Tweetery Rokford Fosgate Punch w miejscu fabrycznym
- podświetlenie LED Audio w bagażniku ( bursztynowe )
- Jack Daniel's zabudowany za szybą w boczku ( obicie skórą ) - podświetlenie jak wyżej.
ZARAZ PO KUPNIE->





























