Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

n
norbert
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 07 gru 2011, 20:16
Lokalizacja: J-w

Post autor: norbert »

Razem z komputerem bierz puszkę immo, która jest kolo bezpieczników i pastylkę z kluczyka będzie mniej problemów. Osprzęt pasuje, kolektor do 1.6 jest inny 4-2-1 (w ALL 4-1), ale mocowanie do silnika z tego co wiem również pasuje. Nie wiem jak z wtryskami czy dadzą radę. Do silnika skrzynia, bo z 1.0 jest zbyt krotka, chociaż była by rakieta :D Pamiętaj że nowy silnik musi być również na wielopunkcie, czyli 1.6 AEE.
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

A ja tak z ciekawości zapytam jak wygląda przekladka do 6n silnika PG lub PY? z Py chyba łatwiej no nie? i koszty na pewno mniejszy niż do 1,4 16v?

Pozdrawiam
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Katoo
No właśnie nie :P Te silniki to starsza generacja, a co za tym idzie, instalacja elektryczna jest całkiem do przerobienia. Do tego nie wiem jak z mocowaniami, ale podejrzewam, że są inne, więc dochodzi koszt zrobienia łap, o G trzeba zadbać, czyli najlepiej regenerację kompresora zrobić, więc koszty są większe. Najprostszy swap u Ciebie widzę na AEA, bo o ile dobzre pamiętam, Twój silnik jest na monowtrysku.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""norbert""]Do silnika skrzynia, bo z 1.0 jest zbyt krotka, chociaż była by rakieta Pamiętaj że nowy silnik musi być również na wielopunkcie, czyli 1.6 AEE.[/quote]

było kiedyś na starym forum takie polo ze skrzynią z 1.0 w 1.6. Zbiera się dobrze ale prędkości przelotowe słabe. U mnie przy skrzyni z 1.3 moje AEA poleci zaledwie coś koło 160 :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Tak właśnie sie zastanawiałem z tym :D ale kompresor zawsze mozna wstawic Eatona (rootsa) a one w porównaniu do G więcej wytrzymują. Tak wiem że do mnie do 1.6 aea 75kucy ale czy ja wiem czy to mi sie oplaca mam polo z 94roku wpakuje 600zł za silnik , przydały by sie wtedy lepsze heble i 1000zł nie mój dlatego cały czas rozważam :P:D Tak z ciekawości zapytałem o tego PY z PG tak samo?
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Z PG podobnie, tylko że jest większy więc do tego prawdopodobnie dochodzi ciachanie podłużnic, co zbyt bezpieczne nie jest. Tak czy siak, chcąc cokolwiek swapować musisz zmienić tarcze :) Chociaż przy AEA były też 239 o ile mi dobrze wiadomo :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
n
norbert
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 07 gru 2011, 20:16
Lokalizacja: J-w

Post autor: norbert »

Panowie kolejny problem. Nie pasują mi wtyczki do puszki immo. Moje polo jest z 98 a komputer z immo 96. Czy instalacja do komputera od immo jest taka sama bo może wystarczy zmienić wtyczkę przy puszce i będzie działać. Czy 1.4 aex powinien odpalić na kompie od 1.0?? Bo mój chodzi ze 2-3 sekundy i gaśnie tak jak by mu paliwa brakowało.
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

jak chodzi ci przez chwile i gasnie to znaczy ze nie masz w odpowiedniej pastylki w kluczyku sa takie małe. Ale rada jest na to jedna musisz podpiąć pod waga i przestroić kompa. Bo obecny ma inny kod z pastylki niż 1.0 jak zamienisz kompy to ci odrazu odpali.

Nie pamiętam gdzie się to wchodziło może bardziej starzy użytkownicy będą wiedzieć, normalny problem po swapie więc sie nie przejmuj:)
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
n
norbert
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 07 gru 2011, 20:16
Lokalizacja: J-w

Post autor: norbert »

Kompa mam teraz od 1.0 i odpala ale dusi sie i gasnie. KOMPa od 1.4 nie moge podlaczyc bo nie pasuja wtyczki przy puszce immo. Pastylki mam obie.
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

a kupileś odpowiedni komputer do silnika? masz mono czy wielopunkt bo mogli ci wcisnąć od 1,4 ale innej wersji silnikowej wtedy to lipa nie podejdzie.Niema opcji żeby nie pasował .
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
n
norbert
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 07 gru 2011, 20:16
Lokalizacja: J-w

Post autor: norbert »

Komputer mam od silnika który siedzi teraz w aucie. Silnik jest z 96 a moje polo 98 i nie pasują wtyczki przy puszce immo więc nie mogę podłączyć w ogóle tego kompa.
M
Messiash
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 52
Rejestracja: 07 kwie 2010, 14:29

Post autor: Messiash »

[quote=""madmax""][quote=""Messiash""]Drugie pytanie dotyczy obrotów. Jakie macie obroty przy 100 km/h na 5 biegu? Bo wydaje mi się mam zdecydowanie za duże.[/quote]

Ja mam około 3000obr/min. Przy swapie zmieniali Ci skrzynie na tą z 1.4 czy nie?[/quote]

skrzynia została zmieniona, tylko komputer został
k
karol111
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 06 sty 2012, 9:41

Post autor: karol111 »

panowie mam problem... Swap z 1.0 all na 1.4 aex wszystko cacy kupiłem silnik kompa i immo razem komp pasuje silnik tez wszystko dobrze zmieniam immo a tu inne kostki sa niewiem co teraz z tym zrobic, silnik odpala ale odrazu gasnie pomoze ktos
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Witam Panowie mam takie pytanie czy silnik AAU z polo 2f(91-94) przedzie pasował do budy 6N z 98r, docelowo był tam 1.0 AER ale przyciął się na panewce no i Gość chce wziąć odemnie AAU i założyć na to swój cały osprzęt itp.
Pytanie czy wszystko będzie pasowało kolektory łapy silnika itp ? żeby nie trzeba było rzeźbić
Z góry dziękować.
n
norbert
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 07 gru 2011, 20:16
Lokalizacja: J-w

Post autor: norbert »

[quote=""karol111""]zmieniam immo a tu inne kostki sa niewiem co teraz z tym zrobic, silnik odpala ale odrazu gasnie pomoze ktos[/quote]

Masz nowego kompa z wąskimi wtyczkami?? Pewnie tak jak AEX. Kup kompa z immo na szerokie wtyczki i będzie git. Miałem to samo. Nie ma znaczenia czy komp będzie z silnika o innym oznaczeniu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”