[6n] Olej-dziwna barwa

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
scuter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:43

[6n] Olej-dziwna barwa

Post autor: scuter »

Przy sprawdzaniu oleju okazało sie że olej ma dziwną barwe(brunatny).
Jest oczywiscie szklisty ale taki jak z odmy przy czyszczeniu.
Na oleju zrobione 5tyś 10/40 castrol,na liczniku 122500km.
Czy jeżeli był zalany minerałem to sa obiawy płukania.
Płynu nie ubywa. Olej bez dolewek.Troche dzużo pali ale reszta w normie.
Według ksiazki pojazdu starszy pan póznej jego żona i córka(choroba wlaściela i dlatego byla zmiana)
Odma czyszczona przed zima na korku troche masła,samochód używany na dojazd do pracy 2km w jedną strone zero dalszej jazdy brakLPG :grin: :grin: Może woda z oleju nie odparowuje.
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

Niedogrzany silnik bądź uszczelka już padła.
s
scuter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:43

Post autor: scuter »

Zero obiawów nie dymi płyn nie bulgocze oleju nie przybywa.
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

[quote=""scuter""]samochód używany na dojazd do pracy 2km w jedną strone zero dalszej jazdy [/quote]

Przy -15 i mamy odpowiedz :grin:
Jedź w dłuższa trasę i powinno być lepiej.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 15:57 przez webak, łącznie zmieniany 1 raz.
s
scuter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:43

Post autor: scuter »

Nie kumam.Chyba że minus 15stopni :grin: :grin:
Olej jutro wymieniam :angry2: :angry2:
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 15:58 przez scuter, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

[quote=""scuter""]Nie kumam.
Olej jutro wymieniam :angry2: :angry2:[/quote]

Po prostu silnik się nie dogrzewa.
2 km to za mało.
s
scuter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:43

Post autor: scuter »

W corsie młodej jest LPG dlatego Babcia chula na krótkich.
Lubie jezdzić rowerem ,ale nie lubie pedałować. :grin: :grin:
Trzeba Babcie przegonic.

Wracajac do tematu polo troche dużo pali czy jest możliwe zeby benzyna dostawała sie do oleju.
Potwierdzając opinie można na bagnecie zaopserwować drobniutkie (pecherzyki,kropelki woda :niewiem: :niewiem: )


Olej wymieniony.Ostatki oleju z michy to masło woda olej(jak czekoladowo-śmietankowy lód z maszyny)
Ale olej na dwa miechy póżniej micha do czyszczenia odma i tak dalej.
I
Iceberg
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 20 lip 2011, 19:08

Post autor: Iceberg »

Witam, podłącze się pod temat.
Wczoraj po dłuzszym postoju odpaliłem i po kilkudziesięciu metrach zapaliła sie kontrolka oleju. Zgasiłem i odpaliłem po chwili ponownie, świeciła tak jeszcze kilka sekund i zgasła. Po dojechaniu do celu sprawdziłem olej i okazało się, że na bagnecie jest jakieś 3mm. ponad maxiumum, do tego olej ma kolor kawy z mlekiem. Oczywiście pomyślałem uszczelka, ale:
-nie widzę ubywającego płyny w chłodnicy
-samochód nie dymi mlekiem
-w zbiorniku wyrównawczym czysto

Dodam iż pod korkiem wlewu oleju mam charakterystyczny majonez, czuć też wydaje mi się zapach benzyny z wlewu.
Moje jazdy wyglądają tak że rano odpalam, przejeżdzam 3 kilometry i koniec. Auto stoi 8-10 godzin i wieczorem znowu 3 kilometry i garaż. I tak w sumie w 80% wyglądają moje "przejażdzki".

Ma ktoś jakieś rady jak to zdiagnozować to bardzo proszę bo nie wiem czy to faktycznie uszczelka skoro przybyło oleju, czy coś innego.
s
scuter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:43

Post autor: scuter »

To samo co do joty miałem z olejem,wymieniłem jest spoko.
Awatar użytkownika
Arishi
Początkujący
Początkujący
Posty: 147
Rejestracja: 26 gru 2011, 22:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Arishi »

[quote=""Iceberg""]Witam, podłącze się pod temat.
Wczoraj po dłuzszym postoju odpaliłem i po kilkudziesięciu metrach zapaliła sie kontrolka oleju. Zgasiłem i odpaliłem po chwili ponownie, świeciła tak jeszcze kilka sekund i zgasła. Po dojechaniu do celu sprawdziłem olej i okazało się, że na bagnecie jest jakieś 3mm. ponad maxiumum, do tego olej ma kolor kawy z mlekiem. Oczywiście pomyślałem uszczelka, ale:
-nie widzę ubywającego płyny w chłodnicy
-samochód nie dymi mlekiem
-w zbiorniku wyrównawczym czysto

Dodam iż pod korkiem wlewu oleju mam charakterystyczny majonez, czuć też wydaje mi się zapach benzyny z wlewu.
Moje jazdy wyglądają tak że rano odpalam, przejeżdzam 3 kilometry i koniec. Auto stoi 8-10 godzin i wieczorem znowu 3 kilometry i garaż. I tak w sumie w 80% wyglądają moje "przejażdzki".

Ma ktoś jakieś rady jak to zdiagnozować to bardzo proszę bo nie wiem czy to faktycznie uszczelka skoro przybyło oleju, czy coś innego.[/quote]


Tak jak wcześniej kolega napisał, 3km to stanowczo za mało i silnik się nie dogrzewa, puki co nie masz się tym co martwić.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”