Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
karol111
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 06 sty 2012, 9:41

Post autor: karol111 »

ma ktos na forum kompa z immo i stacyjka do 1.4 na sprzedaz na szerokie wejscia?
k
karol111
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 06 sty 2012, 9:41

Post autor: karol111 »

za komputer z immo i kluczykiem na te kostki jest ciezko znalesc a jak sa to w granicach 250zł, mam pytanie do tych co sie znaja dobrze w tym polo, jak bym kupił wiazke elektryczna silnika z starszego polo np.http://allegro.pl/wiazka-instalacja-sil ... 65756.html i wsadził kompa tego co mam do silnika z immo to by poszło?
b
bodzioszkocja
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 17 lut 2012, 21:34

Post autor: bodzioszkocja »

panowie taki temat:
zatarty silnik AUA 1,4, druga historia i druga zima,więc myśle o zmianie na jakiś inny.
jaki silnik (oprócz aua) da radę najprościej zaadoptować do mojego polo.jest to sedan z 2001r.
jak można to co będę potrzebował zmienić przy jakim silniku.
dodam że nie koniecznie zależy mi na większej mocy.
m
marwisn
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 07 sie 2011, 21:45

Post autor: marwisn »

Witam Panowie.

Od zawsze jeżdżę oplami więc VW jest dla mnie czymś nowym. Przeczytałem wielę wątkow, ale liczę, że pomożcie w moim przypadku.

Żonka zatarła motor w swoim polo (aer). W jego miejsce wstawiłem 1.4 aex. Osprzęt i cała reszta zostały stare.

Na chwilę obecną auto odpala, ale strasznie przebiera. Jest problem z ruszeniem bo strasznie szarpie. Przy przegazowaniu strzela w tłumik i gaśnie praktycznie przy każdym wciśnięiu sprzęgła.

Adaptacja przepustnicy nic nie dała. Czy wymiana kompa na taki od 1.4 rozwiąże ten problem ?? Wielu z Was pisze, że auto powinno chodzić na kompie od 1.0.

Pomożcie i poradzcie :cry:
n
norbert
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 07 gru 2011, 20:16
Lokalizacja: J-w

Post autor: norbert »

Niby niektórym działa na tym od 1.0. Mój 1.4 odpalał ale miał problem z wejściem na obroty i gasł od razu. O jeździe nie było mowy. Po włożeniu właściwego kompa odpalił od strzała. Tak więc zmień kompa na ten od 1.4 i ciesz się nowymi konikami :D
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote=""karol111""]za komputer z immo i kluczykiem na te kostki jest ciezko znalesc a jak sa to w granicach 250zł, mam pytanie do tych co sie znaja dobrze w tym polo, jak bym kupił wiazke elektryczna silnika z starszego polo np.http://allegro.pl/wiazka-instalacja-sil ... 65756.html i wsadził kompa tego co mam do silnika z immo to by poszło?[/quote]
Zalezy z ktorego roku i do ktoregoo.W 1997 byl tak zawany maly lift.Zmienila sie troche instalacja eletryczna,wiec nie wszystko moze pasowac.
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
m
marcingt6
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:27
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: marcingt6 »

witam mam pytanie mam silnik 1.0 .czy silnik ze skrzynią 1.4 podejdzie pod te 1.0 skrzynia pół osie poduszski itd??
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote=""marcingt6""] skrzynia pół osie poduszski itd??[/quote]
Na pol biedy moga byc,ale w pozniejszym czasie nalezalo by to zmienic.
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

przem_polo a na co? Bo inne półosie są z tego co pamiętam tylko przy GTI, reszta to jeden pies - dowód? Opis półosi z vagcata (ETka):
drive shaft / AER,ALL,AEV,
for 5 speed manual transmiss.
/ ADX,AEX,ANX, APQ,AKV,AFH, AEE,AEA,AHS

To samo z poduchą tylną:
12 6N0199851AG
support
rear / SCHALT- GETRIEBE: AKP,ANW,AKK, ALD,ANV,ADX, AEV,AEA,AEE, AEX,AFH,AHS, AER,AKV,ALL, ANX,APQ

różnica pojawia się przy automacie.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote=""Skfarek""]przem_polo a na co?[/quote]
Zgadza sie to tak.Mialem na mysli skrzynie,komputer itp.
Musialem byc zmeczony jak to pisalem.
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

tutaj trzeba sprecyzować pytanie bo to nie jest takie hop-siup jak by komu się wydawało, a rzecz tyczy się ławy silnika i skrzyni biegów, w 6N były 3 rodzaje ław silnika, pod skrzynie na wodzik, pod skrzynie na linki i do GTI, ławy NIE SĄ ZAMIENIALNE, dodatkowo różnią się instalacje elektryczne, było kilka wersji, precyzujcie pytania będzie łatwiej odpowiadać i na pewno będzie mniej nieporozumień.
E
Emeq84
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 06 mar 2012, 19:50

Post autor: Emeq84 »

Może to nie najodpowiedniejsze miejsce na tego typu post, ale jestem zdesperowany i docenię jakąkolwiek pomoc ze strony Waszej Społeczności. Może zacznę od początku, kilka tygodni temu (podczas siarczystych mrozów) zamarzła mi odma w silniku i zapaliła się kontrolka oleju (sygnał dźwiękowy + migająca kontrolka). Jako że jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o samochody, pojechałem na tej kontrolce do mechanika :banghead: Przejechałem około 5km i efektem jest zatarty silnik... Od tamtej pory szukam ciągle takiego silnika na allegro i ogólnie po internecie (mój mechanik szuka po giełdach) niestety bez efektu :-( Ma ktoś może pomysł gdzie mógłbym taki silnik dostać? Może ktoś zna kogoś kto ma taki na sprzedaż po "swapie"? Czy istnieje jakaś alternatywa - myślę o zamontowaniu silnika innego typu ale bez jakichś dużych kosztów, albo jakieś odratowanie tego starego zatartego? Jakakolwiek odpowiedź mile widziana. Pozdrawiam, Przemek.
Awatar użytkownika
miodzio
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 06 mar 2012, 20:50
Lokalizacja: Kraków/Nysa

Post autor: miodzio »

nie podałeś o jaki silnik chodzi ale domyślam się ze o 1.0 Remont twojego starego raczej nie opłacalny. Najlepiej było by zaszczepić jakiegoś 1.4 Ja ostatnio robiłem taką przekładkę. Roboty nie jest bardzo dużo jak by się wydawało a prędzej znajdziesz silnik 1.4 niż 1.0
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Jak by ktoś chciał to sprzedam mojego 1.0na mono do 6N 179tyś. z długą albo krotką skrzynią. Czy ktoś z was próbował wrzucić do 6n silnik z g3 1.8 na mono wtrysku? Czy instalacja z 1.0 na mono będzie pasować?
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""Katoo""]Czy ktoś z was próbował wrzucić do 6n silnik z g3 1.8 na mono wtrysku? [/quote]

ja rozkminiałem opcję zarzucenia 1.8 90 km ABS mono właśnie z gofera ale z braku sensownego i pochodzącego z pewnego źródła silniora temat zarzuciłem.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”