[Ibiza] Podczas odpalania na zimnym chmura dymu. 1.9 TDi AHU

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

[Ibiza] Podczas odpalania na zimnym chmura dymu. 1.9 TDi AHU

Post autor: Diego69 »

Witam. Mój problem polega na tym, że po nocy, odpalając samochód na początku mam wrażenie jak by chodził na 3 gary, z wydechu wydobywa się tyle dymu że można się udusić w garażu, przy badaniu VAGiem wyskoczył mi błąd czujnika temperatury paliwa, po rozgrzaniu zapala normalnie, lecz gdy postoi kilka godzin to sytuacja się powtarza, ogólnie problem występuje na zimnym silniku i tylko przy pierwszym paleniu... Silnik to 1.9 TDi AHU 90km taki sam jak w passacie B5, i tu moje pytanie, czy jest jakiś inny powód takiego zachowania ? I czy uszkodzony czujnik temperatury paliwa może mieć jakiś wpływ na taki stan rzeczy ? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź...
l
leoxx
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 26 mar 2009, 13:20

Post autor: leoxx »

Nie żebym się specjalnie znał... ale sprawdziłbym świece żarowe....
Obrazek

Polo Variant 1.9TDI 90KM AHU;
CB Uniden 510xl + Hustler IC-100
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

dokładnie objawy wskazują na świece żarowe
O
Obelix
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 cze 2011, 17:08
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Obelix »

nie jestem specem ale sprawdziłbym wtryskiwacze
Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

ŚWIECE!!!
Das Auto.
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

jeżeli dobrze sobie przypominam temperatura paliwa ma wpływ na kąt wtrysku czyli moze być problem z odpaleniem
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
Diego69
Swój
Swój
Posty: 988
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:47
Lokalizacja: LLB

Post autor: Diego69 »

Temat mniej wiecej rozwiazany, wystarczylo pojechac do dobrego warsztatu i ustawic pompe zegarowo, smiga jak zegarek, swiece tez nowe NGK.
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Pompę w tym tdi powinno się ustawiać na vagu (przy rozgrzanym silniku kąt wtrysku na wartość około 50-55).
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”