Moj pojazd to VW Polo 6n2 rocznik 2001 marzec. Wersja bardzo bogata :lol: BASIS czyli poducha i wspoma

Stylistyka:
-listwy w kolorze
-kratki w zderzaku GTI+halogen oraz grill GTI
-dokładka pod zderzak GTI oraz lotka na klapie GTI
-lampy przód od modelu GTI xenonowe (przerobione na Bi Xenon)
-spryskiwacze reflektorów
-lampy tył dedykowana kultowa hella led home made
-felgi Keskin KT1 7,5J ET 35 z tyłu dystans 15mm
-opony Nankang NS2 165/45/16
Wnętrze to:
- pedały z audi TT
- zegary z Polo GTI
- słupek z zegarami AutoMeter Cobalt w jednostkach USa temperatura oraz ciśnienie oleju
- Kubełki komplet z Polo 6n2 Highline Blue grzane
-Kierownica z Polo 6r GTI DSG
-Gałka zmiany biegów Golf V GTI
-Przełącznik swiateł Polo 6r
-Dołożona elektryka szyb
-Kluczyk scyzoryk ori VW
Zawieszenie :
-Gwint MTS
-Stabilizator przod 22mm GTI
-Belka tył GTI ze stabilizatorem
Hamulce przód:
Zmodyfikowane tarcze przód z 238 mm na 256mm(zimowe:P) obecnie juz 280 mm
-zwrotnice z polo 6n2 GTI
-jarzma od VR6
-zaciski golf III VR6 Lucas 54 Gn4
-tarcze ATE 280 mm
-klocki ATE
Hamulce tył:
Przekładka z bębnów 200mm na tarcze 232mm
-tarcze ATE
-klocki ATE
-zaciski Lucas z Polo 1.4 TDI alu
-jarzma i czopy z Polo 1.4 TDI
Układ napędowy:
-skrzynia polo 1.4 16V AUB krótka
-zmodyfikowany dyfer
-Olej Motul 75W90 estrydowy
Silnik:
1.4 16V AUA wyjściowo 75 KM i 126 Nm Wink Wink (hamownia 81KM 124 Nm [stożek])
Modyfikacje:
STAGE 1
-kolektor dolotowy od polo 6n2 101
-przepustnica z polo 6n2 101 elektroniczna 60mm (bylo 48mm)
-wtryski z Polo 6n2 101
-zmodyfikowana puszka seryjnego filtra pod stożkowy K&N do 150 KM nawiew z 2 stron (w trakcie budowy)
(hamownia 99KM i 128 Nm)
-ECU program UNITRONIC z przesunięta odcinka pod 7000 rpm
(hamownia 104 KM 135 Nm)
STAGE 2
-Kolektor ssący Polo 6n2 GTI
-Kolektor 4-2-1 SuperSprint
-środkowy wydech GTI
-Koncowy wydech GTI
-wszystko 2 cale
-Nowy dolot BMC DIA
Osiągnieta moc 107 KM i 128 Nm

STAGE 3
-środkowy wydech TDI
-końcowy wydech TDI
-kolektor owinięty termoizolacyjnym bandażem
-regulator paliwa GTI
-remap mapy paliwa i zapłonu w programie UNITRONIC
-przyspieszenie pracy przepustnicy UNITRONIC
Obecna moc 112 KM i 146 Nm

Auto osiąga 16,3 na 1/4 mili i około 9 s do 100 Vmax zamyka skrzynie na 213 km/h

Osiągnięcia:
-Zlot VwLifeStyle 1 miejsce za modyfikacje silnika
-Zlot PFM Płock 1 miejsce za najniższe auto
-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-Night Power GP 1/8 mili 2 runda Płock 3 miejsce klasa mini
-1 Zlot Miłośników VW Mława 1 miejsce Auto Zlotu
Aktualnie 3 wcielenie











Kiedyś 2: >>>
















Kiedyś 1: >>>












