[quote=""xCinek""]- blok 1.6 ABU[/quote]
nie tylko blok ale i głowice i oba kolektory
[quote=""xCinek""]- cały układ zasilania paliwem ABU[/quote]
instalacja paliwowa może być od benzyny polo. np 1.3AAV, 1.0AAU, byleby z monowtrysku. Czyli przewody od baku do komory, 2 pompy paliwa (wewnętrzna 0,24b i zewnętrzna 1,2b), filtr paliwa.
[quote=""xCinek""]- komputer ABU?
- wiązka (z czego najlepiej? polo jednopunkt 55km?)[/quote]
jeśli masz pojęcie o elektronice i elektryce samochodowej, można by się pokusić o założenie całej instalacji silnika z ABU. Wtedy kompa dasz z ABU. A jak ma być P&P to wiązka i komputer najlepiej z 1.3AAV.
Jeśli ma być trochę większa moc to wiązka 1.3AAV, komputer z 1.8 ABS albo RP, wtrysk z RP.
[quote=""xCinek""]- pompa w bak (czy w dieslowskim baku jest miejsce na pompe, czy czeka mnie wymiana baku?)[/quote]
pompy do benzyny musisz mieć dwie: jedna wstępna w baku, druga ciśnieniowa pod bakiem.
Co do zbiornika to ktoś inny musi się wypowiedzieć...
[quote=""xCinek""]Skrzynia rozumiem zostaje diesel, sprzęgło itd zostaje?[/quote]
Skrzynia z diesela może okazać się za krótka do ABU. Ale "po kosztach" można taką wrzucić. Sprzęgło też może być z diesela. [quote=""xCinek""]rozrusznik/koło pasowe z czego? z 1W mi podejdą?[/quote]
rozrusznik nie może być z AAV ani AAU bo są za słabe. Musi być albo twój dieselowski albo z ABU. koła pasowe potrzebujesz tylko do alternatora, bo zębate będą na silniku. pasowe bierzesz z diesela.
dodatkowo link - swap AAV->ABU z rozpiską elementów:
http://www.vwpolo-squad.pl/viewtopic.php?t=1094