[86c2f] 1.4d cofające sie paliwo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

B
BrAyAn
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 85
Rejestracja: 13 mar 2010, 12:54
Lokalizacja: Ligota

[86c2f] 1.4d cofające sie paliwo

Post autor: BrAyAn »

Witam
jest problem od jakiegoś czasu, gdy auto dłużej postoi paliwo z pompy ucieka do baku, pompa się zapowietrza i auto strasznie ciężko pali.... Gdzie tam znajduje się jakiś zaworek zwrotny czy coś takiego ??
Ostatnio zmieniony 20 cze 2012, 21:42 przez BrAyAn, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

zawór zwrotny znajduje się na filtrze paliwa. numer OE: 191127247A.
A jeśli po wymianie dalej będą problemy możesz przed i za pompą wstawić po uniwersalnym zaworze zwrotnym. Znajomy ma tak w mk2 i wszystko działa jak należy.
Awatar użytkownika
robur2
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 04 sty 2012, 23:21

Post autor: robur2 »

[quote=""lukas2305""]zawór zwrotny znajduje się na filtrze paliwa. numer OE: 191127247A.
A jeśli po wymianie dalej będą problemy możesz przed i za pompą wstawić po uniwersalnym zaworze zwrotnym. Znajomy ma tak w mk2 i wszystko działa jak należy.[/quote]


radze zrobić
tak jak napisał Lukas2305
też miałem ten sam problem z 1.4D - dałem jeden uniwersalny zaworek zwrotny ok 5 cm przed filtrem paliwa - i jak ręką odjął
"Dzięki tym, którzy dodają mi odwagi,
Pozwalają wierzyć mi w to, że jestem Magik. "
Awatar użytkownika
Bercik
Początkujący
Początkujący
Posty: 100
Rejestracja: 16 lis 2008, 14:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Bercik »

Ja bym na początek sprawdził wszystkie węże oraz połączenia.
U mnie były nieszczelności na łączeniach - nie dość ze cały czas leciały bąbelki to po zgaszeniu paliwo się cofało.
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Gorzej jeśli masz nieszczelność na samej pompie, wtedy czeka Cię regeneracja. Ostatnio wojowałem z zaworkami i gruszką u kolegi w 1.9td i okazało się, że pompa zaciągała już powietrze.
p
pejot2004
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2012, 20:04
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: pejot2004 »

Witam.
Chciałbym wstawić taki zaworek u siebie oraz wymienić przewody paliwowe. Jednak nie wiem jaki kupić. Proszę o poradę jakie węże i zaworek powinienem kupić. przedewszystkim jakiej średnicy powinny być przewody.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

takie jak fabryczne
p
pejot2004
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2012, 20:04
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: pejot2004 »

[quote=""Marcin86c""]takie jak fabryczne[/quote]

Takie mam zamiar kupić. Ale jak napisałem, nie wiem jakie to są.

http://allegro.pl/przewod-paliwowy-wezy ... 33414.html

czy może
http://allegro.pl/przewod-paliwowy-wezy ... 33318.html
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

musiał byś zmierzyć, szukałem w etce jakie ma silnik 1.4D i nie ma podanych wymiarów
p
pejot2004
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2012, 20:04
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: pejot2004 »

Zależy mi aby ktoś odpowiedział które to powinny być. Problem z cofającym paliwem, nieszczelnymi przewodami nie jeden użytkownik już miał. Nie jeden wymieniał przewody. Kilku mechaników na forum też by się znalazło .
p
pejot2004
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2012, 20:04
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: pejot2004 »

Mam jeszcze jedno pytanie.
Na filtrze paliwa znajduje się coś jakby jakiś zaworek. Dochodzą do niego dwa przewody paliwowe. Z tego miejsca wycieka po trochu ropa.

Co to jest na tym filtrze i do czego służy? Czy można jakoś podłączyć przewody paliwowe żeby to ominąć ? Ewentualnie czy można założyć jakis inny filtr paliwa bez tego "zaworka" .
p
pejot2004
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2012, 20:04
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: pejot2004 »

Przewody paliwowe fi 6mm oraz 8mm.

Problemem w moim polo okazał się ten nieszczęsny zaworek przy filtrze który był pęknięty. Został wymieniony na nowy.
Wymieniłem tekrze przewody paliwowe oraz zamontowałem pomke typu "gruszka". Z wielkim bólem wkońcu odpalił, jednak nie długo się cieszyłem. Po chwili okazało się że traci moc i gaśnie. W części przezroczystej przewodu paliwowego co chwila pokazują się bombelki powetrza :angry2: Z kąd te powietrze!? Czy musze wymienić jeszcze filtr paliwa? Czy może tak się zapowietrzył. Trzy razy dolewałem ropy do filtra a powietrze dalej leci. Gruszkę napompuje aż się twarda zrobi a po jekimś czasie znów troche wymięka.

Nie mam już siły do tego silnika. :banghead:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

widocznie gdzieś łapie powietrze
jak jest tam pompa paliwa w baku, bo nie wiem, to może ona nie domaga

co chcesz od silnika? dobra jednostka jak się dba, miałem strasza wersje 1.3D i poza tym że zimą przy -25 zamarzło paliwo i gorzej odpalał przy -15 to był spoko, wszystko sie może kiedyś zepsuć, ciesz się że to nie 2.0tdi :D
p
pejot2004
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2012, 20:04
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: pejot2004 »

Czy możliwe jest żęby filtr paliwa miał nieszczelną obudowe i łapał lewe powietrze? Przy samym zaworku jest szczelny, jednak słychaś w filtrze jakby zazysanie.
Czy przewody pod autem mogą byś nieszczene?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

pod autem by ciekło i gubil byś paliwo
może i filtr jest wadliwy
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”