Witam
Tytuł nie oddaje w pełni mojego problemu który zrodził się w sobotę 10.11.2012 roku. Otóż samochód z 2000 roku silnik 1.4 MPI, posiada instalacje gazową BRC Sequent 24 oczywiście jest to instalacja sekwencyjna. Około 3 miesięcy temu w aucie zostały wymienione świece, kable WN oraz cewka (cewka orginał, swiece ceramiczne firmy NGK i kable firmy NGK). Do felernego dnia auto chodziło elegancko (na niego to było dziwne). Chwilę przed zdarzeniem zatankowałem gaz na tej samej stacji na której tankuje już od roku i jak dotąd ani z gazem ani z benzyną nie było żadnych problemów (stacja LOTOS). Problem pojawił się po przejechaniu ok. 10 km, zgaszeniu auta i ponownym jego zapaleniu (stało około godziny). Stuknęło mu ok 101 tys km, w tym czasie został wymieniony także rozrząd z całym osprzętem.
O to problemy:
-świecąca się a nawet czasem migająca kontrolka Check Engine
-znaczny spadek mocy
-dziwne drgania samochodu (podczas ruszania, przyspieszania jak i postoju) pomimo tego ze silnik pracuje równo (według obrotościomierza)
- syczenie (chociaż nie wiem czy to tak być powinno) pokazane jak na tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=iPJJqLlSGI4&feature=plcp
Proszę o szybką pomoc i będę każdemu bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam