Jak powstają ulepy

Ciekawostki i nowości ze świata motoryzacji.

Moderator: Global Moderator

Awatar użytkownika
izeltaz
Początkujący
Początkujący
Posty: 123
Rejestracja: 09 lut 2011, 23:31
Lokalizacja: Pabianice

Jak powstają ulepy

Post autor: izeltaz »

Na tej stronie można zobaczyć ruskich blacharzy w akcji. Naprawiają auta które teoretycznie powinny być już dawno pocięte.

http://autobotanik.livejournal.com/

Wchodzimy na stronke, klikamy obrazek z autem i oglądamy z takimi minami :eek: :o :shock: :? :roll:

Oczywiście trudno mieć pretensje do ludzi którzy to naprawiają, ale jak ktoś sprzedaje takie auto i zapewnia nas że jest bezwypadkowe po czym jedziemy 300 km żeby obejrzeć ulepa w 5 różnych odcieniach to nie pozostaje nic innego jak :vinsent: albo :butcher:
Awatar użytkownika
drifter
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 265
Rejestracja: 06 paź 2012, 22:17
Lokalizacja: Bytom

Post autor: drifter »

no fajne auto można wyrwać
mały przebieg, nie bity i oryginalny lakier bez zarysowań :grin:

ale to nie tylko Rosja u nas w Polsce też takie warsztaty działają
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

kowalstwo artystyczne, najgorsze jest to że ludzie jeżdżą takimi autami i w razie małego wypadku auto składa się jak karton po murzynkach...
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

Taty znajomy miał stłuczke oplem kadetem ktory własnie był tak robiony, nie dostał mocno, gdyby nie było kombinowane naprawa spokojnie do ogarniecia, ale był spawany z 2-och i sie rozleciał na poł przy takim uderzeniu, takze takie robienie aut jest bardzo grozne dla zycia bo gdyby dostał mocniej to wiadomo byłoby gorzej, no ale mozemy sobie tutaj tylko pogadac
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Mój wuja też kiedyś uprawiał kowalstwo artystyczne i gorsze padła poddawały się łańcuchom i siłownikom na domowej roboty ramie. A te z linku nie najgorsze i zrobione całkiem dobrze bo nie cięte na pół czy ćwiartki tylko wstawiane poszczególne elementy podwozia wiadomo że wytrzymałość już nie ta.
Ulepa to mamy tu http://www.joemonster.org/link/pokaz/78 ... ik_Audi_A3
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

Ulepa to mamy tu http://www.joemonster.org/link/pokaz/78 ... ik_Audi_A3
No co? Swapa zrobili :P
Awatar użytkownika
piotrek1993
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 224
Rejestracja: 29 lis 2011, 19:47
Lokalizacja: Siedlce/Mazowieckie

Post autor: piotrek1993 »

[quote=""krolmacius1""]A czy w Polsce robią coś takiego?[/quote]



Oczywiście. Ciekawi mnie tylko jak to jest opłacalne :shock:
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

myślę że można to podciągnąć pod ten temat:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... cqK-GB278#!
jakaś nowa proekologiczna technologia? :crazy:
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

Jak powstają ulepy? hmmm jakby rozszerzyć zagadnienie także do tuningu to...

najczęściej auto uznane powszechnie za ulepa jest jakąś tam wizją i gustem właściciela, więc w większości przypadków spełnia swoją rolę, czyli zadowolenie właściciela, a czy to zła droga...?

osobiście jeżdżę sezonowo ulepem i nie narzekam, kilku osobą także coś takiego się podoba to też dobrze, a jak komuś się nie podoba - mało mnie to obchodzi, nie zależy mi na zadowoleniu innych swoim autem 8-)
ulep miał jak i w większości przypadków spełnić jakieś tam marzenie, wyglądać wg własnego pomysłu i w jakiejś części spełnia zadanie ;)

a że czasami potrafi wku....ić, że chciało by się go pociąć na żyletki to już inna sprawa :mrgreen:

tyle w kwestii ulepów ode mnie :victory: :beach:
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
gwozdz
Administrator
Administrator
Posty: 1962
Rejestracja: 20 lis 2008, 16:21
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp. :)

Post autor: gwozdz »

Pragnę zauważyć, że Ty swoim "ulepem" mało jeździsz bo większość sezonu stoi w jakiś dziuplach i go reperują. A jak już jest sprawny to przychodzi zima i się boisz, że od soli puszczą spawy i się wszystko rozleci.
Jak się nie ma co się lubi.... to się kocha żonę.

it's nothing personal i don't like anybody
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

taki żywot ulepa, wiąż trzeba coś ryć :mrgreen:

całe szczęście mój ulep był budowany do jeżdżenia, a nie żeby siedzieć przy nim z kilogramami wosków czy latać za pucharami, wiec wyglądem nie muszę jakoś szałowo się przejmować :mrgreen:
noooo ale spawów trochę jest i trzeba o nie dbać :good: :mrgreen:
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ciekawostki Motoryzacyjne”