Szykuje sie grubszy projekt. Na twoim miejscu wybral bym sprzeglo wiskocztyczne z jakiegos diesla, jest najmniej awaryjne. Tak nawiasem mowiac wisko zastosowali w audi R8... Haldex jest awaryjnym systemem, no chyba ze ten z najnowszych Audi. Bo ten z audi A3 czy A4 z lat 95-01 sa dosc awaryjne i kosztowne w naprawie. W starszych Audi, jest Torsen, mechanizm praktycznie nie do zabicia, nie ma zadnych hydraulicznych elementow, czysta mechanika jak w skrzyni biegow. Ale problem bedzie z umieszczeniem go, znajduje sie on zawsze w obudowie skrzyni biegow. A starsze Audi mialy zawsze silnik wzdluznie umieszczony, i tu Ci sie pojawi problem jak to w polo upchac, dodam ze skrzynia biegow jest duza. Troche kiedys czytalem o tym zanim zdecydowalem sie na zakup Audi z Quattro. Obecnie jezdze 2.6 V6 Avantem Quattro. Takze moim zdaniem szukaj czegos z golfa mk2 lub passata b3, moze byc takze T4, bo w nich wystepowalo sprzeglo wiskotyczne.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
[quote=""limpek""]Gdzieś widziałem zdjęcia z budowy czarnego lupo na 1.9TDI a w zasadzie poźniej na 2.1TDI przerobione na 4motion z haldexem[/quote]
Robione przez Masters Tuning z Warszawy.
Zamiatało bardzo ładnie na 4 łapy
pozdrawiam
polityk
VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition