[6N] "Tuning" 1,9 SDI poprzez zablokowanie EGR? :o

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
klocek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 400
Rejestracja: 10 lip 2012, 17:37
Lokalizacja: Hrubieszow

Post autor: klocek »

moje polo dynamiką zadziwia, moze to za sprawą pompy wtryskowej bo pompe lucasa wywalilem i mam boscha. 90 konne passaty nie dają rady, chociaz masa tez robi swoje.
A co jesli zdejme ten węzyk calkiem ?
e
ekopolowroc
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 20 mar 2013, 18:10
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: ekopolowroc »

[quote=""webak""][quote=""DM91""]Teoretycznie powinna tez v-max wzrosnac. Ostatnio jechałem A1 to wyciagnalem licznikowe 175 (nawigacyjne 170) az zaczely iskry z wydechu isc bo sie sadza wypalała :D[/quote]

Ja w swoim AEF tez widziałem iskry przy 160 :grin:[/quote]


A ja po wymianie rozrządu na obwodnicy wrocka robiłem test poszła 180 (licznik) na kołach 13" iskier nie było. Teraz zobacze na wiosnę z egr zaślepionym co się dzieje. Spodobało mi się z zaślepką żę ....
MALCZIK
BYŁO 6N 1,0 1997-GOLASSS
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

Panowie a czy ktoś z was odkrecał egr i go czyscił ? czy lepiej sie za to nie brać ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

smialo mozna wyjac i wyczyscic niema co zepsuc
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”