[6N] centralny zamek - problem 'pękniętej gumki'

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

S
Sloth
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: 02 lis 2011, 21:04
Lokalizacja: Rybnik

[6N] centralny zamek - problem 'pękniętej gumki'

Post autor: Sloth »

Witam forumowicze :)
Od dość dawna mam problem w mojej polówce a mianowicie nie działa mi centralny zamek (sam wyłączyłem pompkę) bo gdzieś uciekało powietrze. Dziś rozkręciłem wadliwe drzwi i co się okazało? Mam 'pękniętą gumkę'.

Część w której jest gumka pęknięta:
Obrazek
Ten 'drucik wchodził w tą gumkę i razem było to w tej puszcze (której nie potrafię zidentyfikować po numerze), tam on 'pracował'.


Wadliwa gumka:



Teraz pytanie - gdzie dostane w/w gumkę? Jak ją poprawnie nazwać by odnaleźć na allegro?
Obrazek
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

Pozostaje chyba wyłacznie kupno innego siłownika i przełożenie gumki :glare:

Szukaj na allegro pod hasłem "siłownik zamka golf" lub polo( z golfa III podpasuje, bo to bliźniacze silowniki)
S
Sloth
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: 02 lis 2011, 21:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sloth »

http://allegro.pl/vw-golf-silownik-cent ... 07061.html

coś takiego, tak? :)
jaką mam gwarancje, że to jest to? :)
Obrazek
s
szopal
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 03 paź 2013, 15:55

Post autor: szopal »

Nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tutaj- ze względu na pokrewieństwo działań :) Otóż zakupiłem centralny zamek, wszystko ładnie fajnie, zamontowałem siłownik w drzwiach kierowcy, puściłem przewody poprzez drzwi, podobnie od strony pasażera- zamontowałem siłownik, ale...nie mogę sobie poradzić z wyprowadzeniem 5 przewodów od niego poprzez tą gumke łącząca drzwi z wnętrzem auta. Jest tam jakaś złączka w karoserii przez którą nie chcą przejść przewody. Od strony kierowcy się ładnie wykręciła i na spokojnie przedziurawiłem ją na wylot, natomiast od strony pasażera wogóle nie chce się wykręcić. Wie ktoś jak sobie z tym poradzić? Dodam że próbowałem dostać się do niej od wewnątrz ale jest tam strasznie ciasno i ledwo ręka wchodzi, nie mówiąc o manewrowaniu... To jest jedyna przeszkoda która mnie zatrzymała w zainstalowania centralnego zamka. POMOCY:)
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Nic nie poradzisz - trzeba próbować do skutku. Zdjąć przelotke możesz tylko poprzez odkrecenie. A że pewnie lata całe nikt tego nie ruszal to będzie ciężko. Możesz spróbować użyć klucza "mors".
s
szopal
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 03 paź 2013, 15:55

Post autor: szopal »

Ale od strony pasażera- od środka jest jakby zaślepka również z plastikowymi zaślepkami do wyłamania- jest ona jakby na 3 zatrzaskach. I nie moge się przez to przebić. Czyli to się ma po prostu odkręcać i całe gniazdo ma wyjść? A gdzie moge znaleźć najlepsze dojście do kierunkowskazów- czy lepiej podłączyć się pod awaryjne, czy osobno lewy- prawy?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Zrob fote przelotke z prawej strony. Nikt nie wywrozy co tam masz.
A kabelki od kierunkowskazow znajdziesz w lewym progu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”