WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kwasny20
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2013, 15:07
Lokalizacja: Tychy

Post autor: kwasny20 »

Witam , może trochę z innej beczki ale powiedzcie koledzy jak przy obniżeniu rozkminiacie problem z nadkolami ? alu mam 15x7 opona na tym 195/50 i przód przy max skrętach trze niemiłosiernie .. Do miesiąca planuje kupić gwint , i chyba nic poza wywaleniem tych nadkoli nie da rady . Pozdrawiam
Awatar użytkownika
szmydziu
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 563
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:53
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: szmydziu »

Mam problem i ja.
Mam z przodu TA-Technixa skręconego o około 80mm i chcę wywalić sprężynki pomocnicze oraz wstawić twarde odboje.
Na Alledrogo znalazłem przeznaczone do Polo odboje TA-Technixa - mają długość 63mm - czy to aby na pewno będzie spełniać swoje zadanie ? I jak wygląda kwestia osłon gumowych- zostają wówczas seryjne czy też mogę coś tu poprawić i kupić lepsiejszy sort ?

EDIT:

Nie doczytałem. To są tylne :banghead: Ale ok. Te też muszę kupić.
Link do aukcji: http://allegro.pl/odboje-tuning-vw-golf ... 93728.html
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2013, 0:12 przez szmydziu, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

szmydziu link do aukcji lub foto odbojów ;)
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
dogu18
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 455
Rejestracja: 07 gru 2010, 20:26
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Post autor: dogu18 »

Cześć:)

Mam pytanie czy da wie Wywalić helpery w 6n bez wyjmowania całego amora(tj. ruszania śrub na zwrotnicy) bo nie chce mi się znowu na kąty jechać:/ poza tym niema też za bardzo gdzie:P


pozdro
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

a co za problem zaznaczyć sobie na kolumnie śruby?
odkręcasz, zdejmujesz, skręcasz jak zaznaczone

jeszcze nigdy nie ustawiałem sobie kątów na geometrii, zawsze wiem jak było a o 1mm nie chodzi ;)

poza tym kąty możesz sam sobie obliczać/ustawiać jak i całą geometrię w dość łatwy sposób w domowych warunkach :mrgreen: nikt nie mówił, że muszą zawsze być mega lasery do ustawiania :banghead:
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
dogu18
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 455
Rejestracja: 07 gru 2010, 20:26
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Post autor: dogu18 »

[quote=""darek-vw""]

poza tym kąty możesz sam sobie obliczać/ustawiać jak i całą geometrię w dość łatwy sposób w domowych warunkach :mrgreen: nikt nie mówił, że muszą zawsze być mega lasery do ustawiania :banghead:[/quote]


Dobra już dokonałem tego bez ruszania śrub:)
A możesz zdradzić jaki to patent na domowe ustawianie geometrii??
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

nie mam czasu opisywać co i jak, w necie znajdziesz wszystko ;)

w skrócie: miara, trochę sznurków i wszystko do ogarnięcia ;-)
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
klocek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 400
Rejestracja: 10 lip 2012, 17:37
Lokalizacja: Hrubieszow

Post autor: klocek »

mam mozliwosc kupna amorków ze sprezynami firmy KONI. czy jest to dobra firma? zawieszenie bylo w aucie ktore zostało sporowadzone i jezdzilo po polsce jeden sezon, jest w dobrym stanie tylko ze pochodzi ono od ibizy , czy podejdzie wszystko p&p ? Jedyna pomocna rzecz co to za ibiza byla to wiem tyle ze w srodku (DESKA) jest taka sama jak w mojej poli
no i pytanie jeszcze jedno jak nisko moge posadzic polo na oponach 185/55r14 et38
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

Koni - firma dobra
zawieszenie z Ibizy 6K do 99r pasuje P&P do 6N
gleba na kicie zrobi się sama zależnie od jakiej jest wersji silnikowej i o jakim jest obniżeniu - ile siądzie nie wiadomo, aż do momentu kiedy się zamontuje, taki urok kitów ;-)
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
klocek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 400
Rejestracja: 10 lip 2012, 17:37
Lokalizacja: Hrubieszow

Post autor: klocek »

załozylem własnie na tył amorki, i jestem zaskoczony, auto stoi tak jak i stało wysoko, ibiza na oponach 185/60 lub 65 r14 lezała na glebie tak ze nie dało sie jezdzic i dlatego kolega je wyciagnal, a moja polówka na tym własnie zawieszeniu i oponach 185/55 jest moze poł cm nizej. dlaczego tak jest? czy ma to jakies znaczenie ze to jest z ibizy i nie bedzie gleby na tym? nie wiem czy ma to znaczenie ale tam jest silnik 2.0 a ja mam 1.9d,

no i załozylem ten tył, przejechalem sie, roznicy jako takiej nie czuje, deliktanie siadł ale jak pisalem ibiza siedziala tak ze kolega mial problemy z wjechaniem w niektore miejsca a u mnie tył siedzi wysoko. zmieni cos jak załoze tez przod? czy to raczej zadnego wpływu nie ma na tyl
Awatar użytkownika
Gepard
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 656
Rejestracja: 16 lis 2008, 17:14
Lokalizacja: Zabrzeg SBI

Post autor: Gepard »

Panowie proszę o opinię odnośnie takiego kita
http://allegro.pl/eibach-sprezyny-obniz ... source=mlt
doszły mnie słuchy,że eibach to springi dosyć twarde, czy to prawda i jak sprawują się one na seryjnych amorach? Nie zależy mi na wielkim obniżeniu, a nie chciałbym stracić praktyczności kombika. Swoją drogą szukałem ori springów z cordoby gti ( ok -20mm) ale ciężko jest je dorwać, więc te (pod wzgledem obniżenia) by spełniały moje wymagania
pozdro
POLO CLASSIC - Maluch wsród Limuzyn
2012 Ślesin
2013 Ślesin
2014 Ślesin
k
krakers2207
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 16 cze 2012, 21:52
Lokalizacja: GTC

Post autor: krakers2207 »

Miałem do wzięcia z Niemiec takie springi tylko że do polo 86c, zrezygnowałem z tego powodu gdyż auto się nie obniżało na tych springach, twarde są średnio z tego co mi mówił kumpel. Eibach produkuje sprężyny dla Sparco można je znależć na allegro w cenie 349 zł bodajże.
Pozdrawiam
s
sebsom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 12 wrz 2011, 21:56

Post autor: sebsom »

Chcialem obnizyc swoje polo moze doradzicie cos? na poczatek nie musi to byc nic specjalnego. Lepiej gwint kupic czy jakis sport kit czy cos takiego? Chce zobaczyc jak bedzie mi sie jedzilo i ewentualnie dopiero potem zainwestowac w cos lepszego. Polo 6n seria na stalowych 13''.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""sebsom""]Chce zobaczyc jak bedzie mi sie jedzilo i ewentualnie dopiero potem zainwestowac w cos lepszego[/quote]
Odpuść działanie w taki sposób, bo to niepotrzebne wydawanie pieniędzy. Co chcesz osiągnąć? Gwint ma sporą regulację wysokości i pojeździsz na jednej, to później możesz obniżyć. Im niżej, tym bardziej miękko jest na gwincie (na samej górze jest beton).
Gepard, Eibach to klasa sama w sobie. Ale 4 stów za springi same bym nie dał. Kup gwint w używce :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
s
sebsom
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 12 wrz 2011, 21:56

Post autor: sebsom »

Ok, tak raczej zrobie. Jaki mniej wiecej koszt bedzie takiego zawieszenia? Musze zainwestowac w cos jeszcze do tego czy z samym gwintem moge normalnie jezdzic?
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”