Model: Polo 6N2
Data urodzenia: styczeń 2001
Silnik: 1,4 TDI PD AMF
Moc max i moment obr.: 75KM, 195Nm
Mechaniika:
- Out katalizatora
- Usunięty EGR
- w trakcie przygotowania zewnętrzny separator oleju z odmy
Zawieszenie
- Gwintowane TA Technix
Układ hamulcowy
- Seria, przód i tył tarcze i klocki TRW, seryjne zaciski pomalowane na żółto
Kola
- W/g własnego zamysłu poszerzana stal z GM 15x6' - przód 7,5J, tył 8J, piaskowane i malowane proszkowo na biały matowy, rotory wykończone lakierniczo na złoto, ori dekielki VW w złocie, opony Kumho Solus KH15 175/50R15
- zestaw zimowy - nie warty uwagi seryjny VW
Nadwozie
- Przedni zderzak w stylu US
- Listwy w kolorze nadwozia
- Tylne lampy pełne czerwone (prawa z wersji UK)- Prawa manetka od Caddy (bez włącznika tylnej wycieraczki)
- Grill ori GTI
- Emblemat TDI w grillu (przeróbka z ori GTI)
- Usunięta tyla wycieraczka
- Przednie pozycje w kierunkowskazach (pomarańczowe)
- Obróbka rantów w błotnikach
- Biało-złota szachownica na dachu
- Białe akcenty pod maską
Audio
- Seria głośniki
- Radioodtwarzacz JVC
- Dodane regulowane zwrotnice głośnikowe w drzwiach
- Zabudowany wzmacniacz Blaupunkt GTA2 + dedykowana skrzynia Blaupunkt w bagażniku
Wnętrze
- Przednie siedzenia RECARO z Golfa mk3 VR6
- Zestaw zegarów, panel radia i wzmacniacz w złotym wykończeniu
- Prawa manetka od Caddy (bez włącznika tylnej wycieraczki)
- Wskaźnik doładowania
- Kierownica, gałka zmiany biegów, mieszek oraz ręczny obszyte w naturalnej skórze
Inne
- Kluczyk scyzoryk z centralką radiową
Plany
- Zatankować, umyć i się cieszyć ;-)
Historia auta w moich rękach
grudzień 2009
Kilka fotek: zaraz po zakupie, w trakcie wymiany hamulców, płynów itp. i po lekkich udziwnieniach typu ciemne lampki przód i tył:








styczeń 2010
Tzw. bajerek


marzec 2010
Jakieś kółka na lato:


Kilka fotek jako woz drabiniasty :-p




sierpień 2010
Troszkę polo poszło w dół - przód będzie docelowo jeszcze jakieś 1,5-2cm niżej. Takie tam zdjęcia na dowód


Jeszcze kilka fotek po myciu - aż prosi się jeszcze trochę wypełnić lukę w nadkolu




zima 2010/2011
zmiana grilla na ori GTI, usunięcie tylnej wycieraczki itp.
czerwiec 2011
Jak to sie mowi - przy sobocie, po robocie.. kilka nieprofesjonalnych zdjec dla odswiezenia tematu




lipiec 2011
No i się zdystansowałem bezpiecznie na 20mm z każdej strony - od razu co innego



plus żółte halogeny

wrzesień 2011
Po wizycie w CTG nowy lakier na 2-óch elementach i polerka, a póżniej biały dach od N-Foll. Żeby było pod kolor, to zegary i radio też dostały złotą oprawę

październik 2011
Samochód jeszcze troszkę poszedł w dół (ostateczne pomiary z bliźniaczą serią dały wynik ok. -80mm przód i -70mm tył) - Camill said get lower!!! hehe ;-)
Zdjęcia z V urodzin CSZ - fotki dzięki innym użytkownikom forum







listopad 2011
Polo, set-up zimowy




grudzień 2011
Na warsztat poszły przednie światła pozycyjne - z głównych reflektorów przeniosły się do kierunkowskazów. Ameryka nadchodzi, hehe ;-)
styczeń 2012
W miejsce kita zawieszenia zawitał nowy gwint TA Technix - o dziwo bardziej komfortowo i zima już nie straszna. Na lato będzie czym pokręcić


luty 2012
Kierowniczka poszła w skórę - naprawdę dobra robota, mogę śmiało polecić. Teraz kolej na mieszek itp. Dodatkowo manetka obsługi wycieraczek od Seata Cordoba (bez obsługi tylnej wycieraczki)

kwiecień 2012
Po drobnych poprawkach ze stelażem foteli oraz po kompleksowym praniu RECARO zagościło w PolóVWce - inny komfort jazdy

Jak Bóg i Partia pozwolą, to w przyszłym sezonie obszyjemy wszystko w jednej tonacji.


maj 2012
Usunięcie rantów z tylnych błotników i zaklepanie przednich


czerwiec 2012
Konieczny malunek przedniego błotnika, ukończona szachownica na dachu, trochę jasności pod maską i 101 innych poprawek przed majóVWką
[/url]




lipiec 2012
Tylne lampki z powrotem w czerwieni plus prawa od anglika

sierpień 2012
Przedni zderzak w stylu US plus listwa w kolorze budy, w międzyczasie zmiana reflektorów na nowe

wrzesień 2012
Zwrotnice głośnikowe w drzwiach

październik 2012
Skrzynia i wzmacniacz od Arusia zagościły na pokładzie plus kilka zbiegów tapicerskich dotyczących zabudowy bagażnika
luty 2013
Pomalowanie bocznych listewek w kolor blach - niby nic, a zmienia cały look auta.
maj/czerwiec 2013
Kierunki poszły w pomarańcz (zniknęła za to żółta folia z halogenów)

Końcóweczki wydechu z polerowanej miedzi


Do kompletu kierownicy w skórkę poszły mieszki i gałka

No i cała zabawa z kołami, czyli:
- Poszerzanie


- Piaskowanie i malowanie proszkowe



- Wykończenie lakiernicze - rotory w kolor złoty


Walkę z gwintem (odchamienie po zimie, skręcenie, zabezpieczenie itp.), zawieszeniem (czyszczenie, malowanie) i zaciskami (trzeba było poprawić lakier po zimie)


Efekt końcowy

DynóVWka 2013


Sesja foto Arutra Glenia z 19.06.2013






Kilka zdjęć z dynóVWki m.in. od Glenia i Carlens - GetLow







Kilka fotek ze spotu z RGT w Zamościu - piątek 05.07.2013
( fotki pobrane z https://www.facebook.com/rgt.tomaszow ):


