[quote=""hulek""][quote=""Franek""]Tak manetka + kodowanie licznika + kawalek instalacji i po sprawie[/quote]
Już wiem - jeśli ktoś jest zainteresowany:
MFA (bez tempomatu)
Części
1x 6Q0 953 513 AJ Przęłącznik zespolony kierwonicy do samochodów ze wskaznikiem wielofunkcyjnym (czerń satynowa)
3x 000 979 000 E Kabel naprawczy uniwersalny
http://www.passatplus.de/umbauteile/ste ... 79018E.jpg
Robota
Odpiąć klemę ujemną, zdjąć poduszkę, zdjąć kierownicę, zdjąć obudowę stacyjki, zdjąć manetkę, odpiąć taśmę poduszki, wymontować licznik. Uzupełnić istalację:
kostka manetki T41 (biała), kostka licznika T32 (niebieska)
T41, pin 18 -> T32, pin 23
T41, pin 24 -> T32, pin 21
T41, pin 23 -> T32, pin 22
Założyć nową manetkę, założyć taśmę poduszki, podłączyć licznik (T32), założyć licznik, podłączyć manetkę (T41), założyć obudowę stacyjki, założyć kierownicę, zamontować poduszkę. Na koniec zmienić kodowanie Brodnetz (zaznaczyć opcję samochód z MFA).
Porady techniczne jak i co rozebrać ze zdjęciami , tutaj
http://www.tigerstyle.co.uk/phpBB3/view ... 10&t=54171. Choć to temat o kierownicy multifunkcyjnej, filozofia ta sama.
Schemat
http://imageshack.us/photo/my-images/60 ... nst41.png/
UWAGA: Pamiętaj, że dokonując przeróbek, robisz to na własną odpowiedzialność.[/quote]
A możesz podać w kture miejsca wpisać piny w wersji z tempomatem.?