BJ93 - POLO CUP EDITION look;)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Wilku89
Niesolidny klient sklepiku
Posty: 132
Rejestracja: 21 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: RT

Post autor: Wilku89 »

Bartek napięty jak plandeka na żuka ;-)

Adrian_Malbork ma całkowitą rację. Nie sztuką jest kupić coś oklepanego jak m powera gotowca, sztuką jest mieć małego bąka, rzadkiego i podkręconego, który odstawi 'bieemwju'
B
BJ93
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 20 paź 2013, 23:46

Post autor: BJ93 »

Nie nie Panowie, teraz na spokojnie :) Jeśli chodzi o look'a to jest zrobione tyle ile jest zrobione i na tym raczej się zaprzestanie :D Mój ostatni post może był średni, ale nie jestem napięty a jeżeli ktoś poczuł się urażony to i'm really sorry friends! :-D Teraz odnośnie ogłoszeń, teraz jest samochód wystawiony u nas, ale to czy był wcześniej na otomoto czy alledrogo tego już nie wiem, gość przyjechał z nim do nas na śląsk ;p

Adrianie dzisiaj zajmę się brzydkim znaczkiem GTI na tylnej klapie, mam żyłkę, rozpuszczalnik a na koniec polereczka :grin: Najbardziej chodzi mi po głowie dołożenie ESP na zimę, bo samochód już mokrym wymyka się spod kontroli a na śniegu to dopiero może być prawdziwa walka, ale niestety to chyba gra niewarta świeczki (dużo modyfikacji w mechanike i elektronikę no i koszta....)

Wczoraj ściągnąłem jedno koło żeby przymierzyć ori stalówkę VW na zimę ale tak jak myślałem, nie pasuje.. Pierścień centrujący jest większy pod te letnie koła i stalówka na niego nie wejdzie, aleeeeee coś wymyślę :grin: Myślę też na ustawienie pod siebie modułu komfortu, mam tu głównie na myśli automatycznie ryglowanie drzwi po ruszeniu i aktywacja świateł przy otwieraniu i zamykaniu. Muszę też zakodować pilot bo gdy nacisnę przycisk to dioda świeci ale auto nie reaguje i muszę kluczykiem otwierać i zamykać auto więc obstawiam że to sprawa kodowania. Życzcie mi Panowie powodzenia w tym zabawach z elektroniką, bo boję się żeby tylko czegoś nie spaprolić. Pozdrawiam!
F
Filipovic
Swój
Swój
Posty: 750
Rejestracja: 19 lut 2013, 2:14
Lokalizacja: GDA

Post autor: Filipovic »

Nie piętnujcie zaraz kolegi bo nie przeczytał miliona artykułów odnośnie wyposażenia cup'a itd. Jest '' cup look '' w nazwie tematu i szafa gra. Adi jak to adi zaraz osiągi itd. ;p

Wszystko fajnie tylko te emblematy i naklejki zbędne no i nie zapominając o flegach.
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

Bartek jak Bartek zaraz 1.0 :D
haha :piwo:
nie no pytam, zeby miec jakiś przedsmak i wiedziec w jakie okolice mogę celować.
z tego co pamiętam w ogłoszeniu było 143ps dawniej :D
Obrazek
B
BJ93
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 20 paź 2013, 23:46

Post autor: BJ93 »

Więc tak, dzisiaj został zdjęty emblemat GTI z tylnej klapy i od razu elegancka polereczka więc ani śladu po tym ;D Moduł komfortu ustawiony, a drzwi ryglują się automatycznie tak jak chciałem :grin: Jedyne co to pilot nie łapie, chyba jest z innego VW albo dla innego rocznika, bo nawet komp diagnostyczny przy kodowaniu go nie widzi, a powinien chociaż przyciski zczytać a tu nic, ale będziemy kombinować i szukać innego pilota :)

Po raz drugi ściągnąłem też koło żeby zlikwidować pierścień centrujący który jest pod alu i od razu stalówka VW pod zimówkę weszła bez problemu więc problem z głowy. W planach na zimę następujący zestaw: czarne stalówki ori VW 14" 6J wysoki połysk i Michelin AlpinA4 nówki 175/65. Na tych małych i wąskich kołach na pewno nie będę w stanie wycisnąć 100% możliwości samochodu, ale do delikatnej jazdy będzie okej :cool2: I komfort przy tak wysokiej oponie też na pewno o niebo lepszy więc dlatego jestem w stanie pójść na taki układ, a węższa opona na śnieg do kompaktów wszyscy wiemy że lepsza :grin:


Zapomniałem jeszcze odnieść się do zapytania o moc, a akceptacja moich pierwszych 10 postów przed modka uniemożliwia mi cofnięcie tego co napisałem więc jeszcze krótko: na wyciągu z hamowni o ile dobrze pamiętam było 147,9HP więc liczę już te 148, a na V-Power Nitro+ Diesel doliczam jeszcze myślę realny, obiecywany przez Shella procentowy wzrost mocy o ileś tam % więc szacuję te 150 spokojnie jest bo naprawdę odejście z butem w podłodze przekonuję do tych kucyków, a porównanie mam np do Golfa IV w pakiecie GTI 1.9TDI 150KM 6-speed no i Polo idzie lepiej, bo lżejsze :grin:

Zanim zacząłem lać V-Powera zwróciłem uwagę na pracę silnika i muszę przyznać, że po wyjeżdżeniu 3 baków na V-Powerze silniczek chodzi delikatniej, aksamitniej i naprawdę ciszej w porównaniu do innych TDI, no ale całość tłumaczę tym że super ropa przeczyściła silnik i wtryski z tego całego syfu, a spalanie na trasach gdzie zawsze wbijam stałą prędkość na tempomacie spadło o 0,3-0,4 litra więc SUPER!
Ostatnio zmieniony 29 paź 2013, 8:30 przez BJ93, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „9N3”