86c2f polo Rosoła

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
mavq
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 19 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: TKN

Post autor: mavq »

Remontuj Rosol remontuj :piwo:
R
Rosol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 260
Rejestracja: 30 gru 2011, 13:45
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Rosol »

tłoki i korba taka sama jest w AAV jak w G? zupełnie niczym się nie różnią na pewno?
Jak by ktoś pytał..odma jest na wcisk..
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Doradzi mi ktoś co z panewkami korby? pozdejmuję dzisiaj i jak są dobre to można jeszcze latać na nich? A czy jak założę nowe to będę musiał dać wał do szlifu czy coś?
Tu jest wszystko...
http://www.vwpolo-info.de/Home
P
PeroG40
Początkujący
Początkujący
Posty: 192
Rejestracja: 12 paź 2010, 21:03
Lokalizacja: Zdolnysląsk

Post autor: PeroG40 »

silnik g ma zupełnie inne tłoki i w bloku ma powrót oleju......................................................... :piwo:
R
Rosol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 260
Rejestracja: 30 gru 2011, 13:45
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Rosol »

a no właśnie..Dziękuje za rozwianie wątpliwości
Tu jest wszystko...
http://www.vwpolo-info.de/Home
R
Rosol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 260
Rejestracja: 30 gru 2011, 13:45
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Rosol »

Dobra Panowie..a co z tymi panewkami? da sie zrobić tak żeby dać nowe i nie ruszać wału? skąd mam wiedzieć czy się zgrają?
Tu jest wszystko...
http://www.vwpolo-info.de/Home
b
bartek19941124
Początkujący
Początkujący
Posty: 95
Rejestracja: 17 kwie 2013, 17:09
Lokalizacja: Gdynia / Szymbark / Kartuzy

Post autor: bartek19941124 »

Czy w polo się da nie tykać wału to nie wiem ale w KIA jak wymienialiśmy panewki to tylko lukaliśmy na wał czy nie jest bardzo porysowany ( miejsce styku z panewką ) jeżeli było tylko typowe ślady eksploatacji to nie ruszaliśmy ale w matizach już na przykład dawaliśmy nowy wał...
Polferini Das Auto
Jest! Obrazek
Grawerki i wszystko związane z drukiem ( koszulki itp. ) okolice Kartuz, Kościerzyny, Gdyni, Dowolna ilość pisać P.W.
R
Rosol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 260
Rejestracja: 30 gru 2011, 13:45
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Rosol »

różne auta mają różnie..renault zaleca w lagunie wymianę panewek co 200000km...Ja wyjąłem swoje,są oryginalne i w świetnej kondycji jeszcze,wał też jest ok,a boję się wymieniać tych dobrych oryginałów na nie wiadomo co chińsko-radzieckiej produkcji,nie chodzi mi o koszta...
Tu jest wszystko...
http://www.vwpolo-info.de/Home
R
Rosol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 260
Rejestracja: 30 gru 2011, 13:45
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Rosol »

Ma ktoś może momenty dokręcania śrub w głowicy i do panewek? byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.. w sumie to chciałbym wszystkie śrubki które trzeba dokręcać dynamometrem.
Tu jest wszystko...
http://www.vwpolo-info.de/Home
R
Rosol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 260
Rejestracja: 30 gru 2011, 13:45
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Rosol »

Obrazek
A to pomelanżowy sticker..przy kontroli dmuchanie bez zapytania..;)
Co powiecie na mój pomysł zabudowy nawigacji? w sumie na szybie to mi przeszkadza..
Obrazek
Ostatnio zmieniony 09 gru 2013, 10:52 przez Rosol, łącznie zmieniany 1 raz.
Tu jest wszystko...
http://www.vwpolo-info.de/Home
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Coś Ci się obrazek źle wkleił.
R
Rosol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 260
Rejestracja: 30 gru 2011, 13:45
Lokalizacja: Końskie

Post autor: Rosol »

Dzisiaj umyłem sobie autko w oczekiwaniu na oględziny blacharza
Obrazek
i parę fotek z warsztatu
Obrazek Obrazek
Jak widać zbiornik raczej do wyje..nia,ale w piątek będzie już nowy
I tak teraz się prezentuje mój silnik mniej więcej..
Obrazek Obrazek Obrazek
Panewki zostają bo są oryginalne i wręcz jak nowe,głowica już się robi w Kielcach,szlifują się cylindry i czekam na nowe tłoki..Panowie,trochę się zagalopowałem szczerze mówiąc,ale co tam,auto będzie długowieczne jeszcze
I parę miejsc w których blacharz będzie miał pole do popisu
Obrazek Obrazek Obrazek
Tu jest wszystko...
http://www.vwpolo-info.de/Home
Awatar użytkownika
mavq
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 19 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: TKN

Post autor: mavq »

Na wiosnę to obowiązkowo wpadnę do Ciebie (akurat będę po sesji mam nadzieję, że pchnę do przodu) i obadam tą Perełkę :piwo:
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

No ciekaw jestem jak sobie blacharz poradzi z tą plastikową rurką odpowietrzenia zbiornika paliwa. Jest ona w nadkolu w trudno dostępnym miejscu. U mnie zakleili matą bitumiczną i psiknęli barankiem :D Ja ze swojej strony mam zamiar to oczyścić z rdzy, zakleić matą szklaną i żywicą. Potem wywiercić większy otwór i wstawić gumowy przepust.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

najgorsza ta podłożnica tylna i próg
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Progi to pestka, bo masz łatwy dostęp. Podłużnica, to też nie problem, długo schodzi, ale nie jest to bardzo trudne.
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”