[quote=""Skfarek""]JuStIcE moim zdaniem szkoda się pchać w 1.8 które opisałeś bez turbo, opinie na jego temat są mieszane, mniej popularny niż turbo, rzeźby tyle samo co przy 1.8T a możliwości rozwoju jak już ci mocy zabraknie mniejsze [/quote]
Zgadzam się, ale mimo wszystko jest fajną alternatywą dla ABFa

W Classicu nie byłoby aż takiej rzeźby jak w 6N

[quote=""Iron987""]Co do spalania to chciałbym wstawić taki silnik na którym paliłby max 8-9 L na bardzo spokojnej jeździe.
[/quote]
ABF spokojnie się zmieści poniżej 9 przy zmianie biegów koło 2,5-3k i hamowaniu silnikiem

[quote=""Iron987""]Czyli, że koszt założenia ABFa kosztowałby mniej jak swap na 1.8T ? Nie potrzeba żadnej rzeźby tylko po prostu przekładka ? [/quote]
Mniej więcej tak. Ten silnik montowany był w Ibizie, która ma komorę silnika identyczną jak Classic, więc spokojnie da sie to bez większych kombinacji przełozyć

[quote=""Iron987""]Są jeszcze jakieś zalety mimo tego że pali 8l i ma 150km ? Jak z dostępnością takich silników, jak z częściami i całym osprzętem.[/quote]
Części do niego tanie, a jak będziesz chciał uturbić, to można zrobić to hardkorowo i zakuć silnik, bo sa bezproblemowo dostępne kute tłoki i korby do niego

Części i osprzęt tanie jak barszcz
