[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Razor_GT
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 gru 2010, 12:03
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Razor_GT »

Witam. Mam pytanie jak to jest z tymi ostrymi wałkami do ABU z czego pasują? AEE ,3F ?
m
matthew_86c2f
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 05 sty 2014, 13:18

Post autor: matthew_86c2f »

Witam. Mam pytanie mianowicie wiosną będę do swojego polaczka chciał wrzucić silnik 1.8 2h z mojego mk1 cabro gdyż muszę się z nim rozstać bo przerosła mnie ilość pracy która bym musiał niego włożyć lecz następnym właściciel dobrze się nim zajmie gdyz serduszko będzie zastapione 2.8 vr6 z paska b4. I tu moje pytanie mogą być jakies komplikacje podczas przekladki czy łapy pod silnikiem beda pasowac ?
Pozdrawiam.
l <3 VW
Awatar użytkownika
grzesznik55
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 26 cze 2011, 13:10

Post autor: grzesznik55 »

z 3f pasuje pod ABU
Awatar użytkownika
Razor_GT
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 gru 2010, 12:03
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Razor_GT »

Ok dzieki :D
A z AEX, AEE nie podejdą i nie są ostrzejsze niż z 3F ? :D
Awatar użytkownika
farmervw
Początkujący
Początkujący
Posty: 95
Rejestracja: 03 lis 2012, 19:30
Lokalizacja: Puszczew

Post autor: farmervw »

[quote=""matthew_86c2f""]Witam. Mam pytanie mianowicie wiosną będę do swojego polaczka chciał wrzucić silnik 1.8 2h z mojego mk1 cabro gdyż muszę się z nim rozstać bo przerosła mnie ilość pracy która bym musiał niego włożyć lecz następnym właściciel dobrze się nim zajmie gdyz serduszko będzie zastapione 2.8 vr6 z paska b4. I tu moje pytanie mogą być jakies komplikacje podczas przekladki czy łapy pod silnikiem beda pasowac ?
Pozdrawiam.[/quote]

to mnie bardzo ciekawi jak to jest z tym silnikiem bad tez 1,8 RP ktos podpowie?
A
Amalena
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 28 mar 2010, 20:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Amalena »

Witam po długiej przerwie.

Mam 1.9TDI w 86C
wszystko trzeba było przerobić, podciąć podłużnice, wywalić staba, dorobić wózek i wahacze (drążki reakcyjne).
Jeśli nie robicie tego sami i chcecie to zlecić komuś ZAPOMNIJCIE cena może was zjeść, ja powiedzmy robiłem to sam, innaczej mam DOBRYCH przyjaciół.
Blaszak "SZOPKA GARAGE" :assasin:
MONSTER WIATA

Obrazek
l
laskawro
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 15 wrz 2010, 16:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: laskawro »

Witam dawno nie zagladalem na forum mam małe pytanie posiadam w polo silnik aau 1litr 4biegi mam w garażu diesla z polowki rok 92 pojemność 1.4d + skrzynia 5biegow moje pytanie brzmi co mogę wymienić na nowe przy okazji zmiany silnika
napewno rorzad z pompą wody i wszysykie filtry co dalej?

a serwo może zostać od 1l?
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

zmień świece żarowe puki jest łatwy dostęp
l
laskawro
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 15 wrz 2010, 16:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: laskawro »

No wsumie tez wymienie... Napewno
-rorzad
-pompę wody
-poduszki skrzynia+silnik
-olej 15w40???
Filtry olej + powietrze
-rozrusznik oddać do regeneracji czy uzywke? Jakie koszta bo auto odpalalo tylko na lince...
silnik ma najechane 195k
pytanie jeszcze co mi będzie potrzebne bo auto w niedzielę jedzie na szrot...
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

15w40 w tym silniku jest ok ale 10w40 tez był by dobry i taki bym zalał np. valvoline max life 10w40 do diesla
rozrusznik bym oddał do regenreacji
jak robisz rozrząd to pasek pompy rotacyjnej też wymień
l
laskawro
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 15 wrz 2010, 16:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: laskawro »

Wiem ze w tym silniku był 15w40 nie będzie problemu ze zmiana silnik ma najechane 195k
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

w swoim 1.3 3F przez lata używałem 15w40 potem zmieniłem na 10w40 valvoline max life i problemu nie było, a nawet poprawa pracy
l
laskawro
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 15 wrz 2010, 16:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: laskawro »

Dobra mniej więcej wszystko wiem co i jak wszystko wyjdzie w praniu kilka części już kupione dziś sciagam rozrusznik i jutro po pravcy zawioze do regeneracji servo zaloze z diesela choć wydaje mi się że moje będzie tez dobre...
Obrazek
Awatar użytkownika
Kamaz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 05 gru 2013, 22:23
Lokalizacja: MysłoVWice KatoVWice

Post autor: Kamaz »

Razor_GT

[quote=""Razor_GT""]A z AEX, AEE nie podejdą i nie są ostrzejsze niż z 3F ? [/quote]

z AEX jest najostrzejszy do ABU
Dbaj swój samochód ich już nie przybędzie
IX Zlot  Ślesin 2014 BB Paris
Piknik III   Topornia 2014 BB Paris
X Zlot Ślesin 2015 86c2f Coupe
XI Zlot Ślesin 2016 86c2f Classic
XII Zlot Ślesin 2017 86c Coupe
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

Ze sie podepne tez sie przymierzam do podmianki
1 .Wałek z 3f czy będzie róznica między komputerami 1h0 907 311c , 030 906 026 M
2. Silnik ABU za cholery nie mogę sczytać błędów ani diodą i programem Czy jest może jakieś zabezpieczenie ?
Ostatnio zmieniony 23 mar 2014, 13:45 przez Remekremek, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”