Po paru próbach nie udanych, razem z koleżanką dzwoniliśmy do różnych osób, niestety była 2 w nocy więc było ciężko.
Ale z rad otrzymanych co mamy sprawdzić, sprawdziliśmy i jest ok: paski rozrządu, cewka, paliwo, sprawdzanie wężyka od paliwa, pukanie w bak (bo podobno się pływak mógł zawiesić), bezpieczniki i chyba to wszystko.
Skończyło się holowaniem przez znajomego który na szczęście nie spał.
Na następny dzień czyli wczoraj, pierwsze po przebudzeniu, komputer i vag.
Wyskoczyły mi błędy:
O błędach 515, 610, 1039 już pisałem tutaj: http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=178&t=56549VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 036 906 014 BM
Component and/or Version: MARELLI 4CV 3149
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 00788
3 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00610 - Ignition Output 2
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
Control Module Part Number: 6N0 920 804 D
Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT TRW V04
Software Coding: 00141
Work Shop Code: WSC 00186
2 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Więc zastanawiałem się czy błąd 1316 ABS może prowadzić do niemożliwości uruchomienia auta?
Po usunięciu błędu EUREKA! załapał, nie wierzyłem w to i dobrze, bo gdy pochodził z 5 min bez problemu, zgasiłem go i zapaliłem znów i nie było tak kolorowo.
Przypomniałem sobie, że kazali mi też jak nie mógł odpalić, że mam pompować, i fakt bo gdy odpaliłem go za pierwszym razem waliło ładnie benzyną.
Resztę pokaże ten filmik jak zachowuje się moja Polówka w tym momencie: https://www.youtube.com/watch?v=wln3pXMKYWU
Niestety na filmiku nie udało mi się zarejestrować jednego ciekawego objawu, który zdarzył się raz niestety tylko, gdy zapaliłem samochód i stał na luzie, przy dodawaniu gazu, zamiast dodawać obrotów, one spadały. Przy ponownym odpaleniu nie było problemów.
Błędów brak po sprawdzeniu, po nagraniu filmiku.
Proszę o pomoc bo nie wiem za co się zabrać, a po Lagunie II mojej siostry nie wierze mechanikom w okolicy.