[9n] ubytek płynu chłodzącego w 1.4TDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
maateuszsz
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 06 maja 2014, 20:10

Post autor: maateuszsz »

Wszystko się wyjaśniło! Walnięta uszczelka przedmuch między 3 a 2 cylindrem. Wszystko jednak nie poszło gładko trzeba było szukać drugiej głowicy bo moja trzeba było by tulejować
(gniazda pompowtryskiwaczy) na szlifierni powiedzieli, że nie opłacalna robota. Co do pękania tych głowic to bardzo lubią pękać między zaworami. Kupiłem kompletna głowicę ze wszystkim prawie za darmo zostało jeszcze "wiaderko" części. :)
Prawdziwa przyjemność z jazda zaczyna się w tedy kiedy kończy się ekonomia
c
cheap001

Post autor: cheap001 »

[quote=""maateuszsz""]Wszystko się wyjaśniło! Walnięta uszczelka przedmuch między 3 a 2 cylindrem. Wszystko jednak nie poszło gładko trzeba było szukać drugiej głowicy bo moja trzeba było by tulejować
(gniazda pompowtryskiwaczy) na szlifierni powiedzieli, że nie opłacalna robota. Co do pękania tych głowic to bardzo lubią pękać między zaworami. Kupiłem kompletna głowicę ze wszystkim prawie za darmo zostało jeszcze "wiaderko" części. :)[/quote]
Udało się uruchomić wehikuł?
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”