Po erze Golfów przyszedł czas na Polo

Ale najpierw trochę historii :
Na początku był :
[size=99px]VW GOLF mk5[/size]


niestety mk5 po 2,5 roku zostało sprzedane
Przyszedł czas na coś nowego :yahoo:
[size=99px]VW GOLF mk6 ; HIGHLINE ; 1.4 TS[/size][size=99px]I[/size]


pojeździłem nim rok bez jednego miesiąca

...zacząłem szukać czegoś małego w ropie... no i trafiła się Polówka w Krakowie.
miało to być auto bez fajerwerków, bardzo tanie w eksploatacji, do którego nie będę już ładował niepotrzebnie pieniędzy i wymieniał wszystkiego co popadnie (jak to było np. w mk5

Zapraszam na rozdział o :[size=99px] POLO IV 9n3[/size] :yahoo: :yahoo:
Model : POLO IV 9n3
Rok : 2007r.
Silnik : 1.4 TDI ; BNM ; całe 70 KM :roll:
Liczba cylindrów : 3 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
[size=99px]Najbliższe plany :[/size]
- Sprężyny -35mm Sparco + nowe amory(przód) + mocowania górna [ZROBIONE]
- Fotele ze Sportline [ZROBIONE]
- Listwy w kolor [ZROBIONE]
- Zaciski i bębny na srebrno [ZROBIONE]
- Skórzana kierownica, lewarek i gałka [ZROBIONE]
- Kluczyk "Scyzoryk" [ZROBIONE]
- Nakładki na pedały [ZROBIONE]
- Zimowe koła 16" [ZROBIONE]
- Front GTI (grill, kratki)
- Halogeny przód
- dokładka przód z BlueMotion
- malowanie tylnej dokładki
- Proste końcówki wydechu GTI
- Panel klimy z POLO 6R
- Włącznik świateł z POLO 6R
- Moc (nowa mapa silnika)
- Reflektory z czarnym środkiem
- Radio-nawigacja VW MFD
- Malowanie maski i wyciąganie małych wgniotek parkingowych
- Korekta lakieru :-D
[size=99px]1)[/size]
22 marca przywiozłem go z Krakowa

nie był specjalnie czysty ani piękny :shock: ale pod względem mechanicznym igła :yahoo:









[size=99px]2) PRZEGLĄD[/size]
zacząłem standardowo od dużego przeglądu : rozrząd SKF, pompa wody SKF, olej Mobil 1, wszystkie możliwe filtry, płyn chłodzący, aku
dodatkowo wymieniłem 2x gumę na wahaczach przód + zbieżność.
Klocki + tarcze przód, cylinderki tył, okładziny tył, linki ręcznego, płyn hamulcowy
nooo i przede wszystkim SPRZĄTANIE




[size=99px]3) Pakiet "skóra"[/size]
z modyfikacji na pierwszy ogień poszedł "pakiet skóra" : Kierownica ze skórą perforowaną + chrom ; gałka z chromem ; ręczny



[size=99px]4) Klucz "scyzoryk"[/size]
niestety moja wersja Trendline nie przewidziała klucza "scyzoryka" jak i otwierania z klucz...
Szybko to się zmieniło

Zakup modułu, oryginalny klucz już miałem ze starych zbiorów



[size=99px]5) Pranie tapicerki + nowe welurowe dywaniki [/size]


[size=99px]6) Ramki licznika z wersji "Highline" (chrom)[/size]

[size=99px]7) Stała bolączka większości aut [/size]

czyszczenie nadkoli + zabezpieczenie konserwacją


[size=99px]7) Bagażnik dachowy (oryginał) + uchwyt na rower (oryginał - Mont Blanc)[/size]


[size=99px]








[size=99px]9) Malowanie zacisków i bębnów[/size]
Bębny dodatkowo zostały całe wyśrutowane przed malowaniem :victory:


[size=99px]10) Łożyska górna amortyzatorów - przód [/size]
jeszcze leżą i czekają na założenie



[size=99px]11) Nakładki na pedały GTI[/size]


[size=99px]12) ZIMA : Felgi VW BBS MONTREAL II 16" 6,5J + Nowe opony MICHELIN ALPIN A4 195/45/R16[/size]
Koła na zimę już są przygotowane i czekają na śnieg






[size=99px]13) Fotele z Polo Sportline[/size]
Nareszcie zagościły małe kubełki :yahoo: Co najważniejsze fajnie trzymają, mają regulację wysokości i szuflady :victory:



[size=99px]CDN...[/size]
narazie tyle
