Hmmm ...
Jeśli już puszczałeś próbnie zasilanie do wzmaka prosto z aku to problem tkwi gdzie indziej
1. odłącz cinch od wzmaka i zobacz czy nadal masz zakłócenia na wzmaku - oczywiście wzmak ma być zasilony

- jeśli zakłócenia zginą wina jest po stronie źródła albo kabli sygnałowych
2. podłącz inne radio na próbę do auta pod tą samą instalację zasilającą - jeśli zakłócenia będą nadal wina jest po stronie zasilania radia, albo po stronie cinch'y a jeśli zakłócenia zginą masz uszkodzoną masę w radiu
3. możesz to samo radio na tych samych przewodach cinch podpiąć pod swoje auto ale z osobnego zasilania nie połączonego galwanicznie z samochodem - jeśli zakłócenia zostaną problem jest po stronie kabli cinch, jeśli zginą problem jest po stronie zasilania radia
4. jeśli problem będzie po stronie zasilania radia to puść osobną linię zasilania pod radio - plus i minus od akumulatora bo wtedy zmniejszysz prawdopodobieństwo zakłóceń
A jeszcze jedno - czy przy zgaszonym silniku słyszysz z radia zakłócenia jeśli używasz fukcji next i chcesz szybko przeskoczyć np z 1 do 7 utworu na cd (zakłócenia od sterowania posuwem czytnika laserowego) ?
Napisz co wyszło po próbach
Pozdrawiam