Czy w feldze jest jakiś fizyczny czujnik pod 315Mhz, jak przeczytałem na forum passata?,
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=33181
i ewentualnie jak zamontowałem inne felgi to muszę kupić komplet, i demontować całe opony, czy tylko np wentyl wykręcić i wkręcić nowy (ten dzyndzel w środku).
Albo czy to działa na podstawie prędkości kół?
Czy ktoś się orientuje co zrobić żeby nie pokazywało niskiego ciśnienia?
tu są jakieś dingsy pokazane, ale czy to jest akurat to - pisze, że żywotność 5-7 lat, da się wymienić bateryjkę potem?
http://www.aa1car.com/library/tire_monitors.htm
coś znalazłem na allegro
http://moto.allegro.pl/czujnik-cisnieni ... 00552.html
http://moto.allegro.pl/czujnik-cisnieni ... 58058.html
ale czy to o to chodzi i czy będzie pasować do mojego modelu to nie wiem, w ogóle jak to jest zamontowane? i czy pasuje do każdej felgi czy tylko oryginały?
trzeci raz edytuje posta i zaczynam sobie odpowiadać na pytania:D,
na stronie vw - leksykon znalazłem coś takiego:
ale teraz mnie interesuje, czy i tak nie musi być takiego dinksu u mnie? - mam kontrolkę, przycisk set, a jaki inny nacisnąć na desce rozdzielczej, żeby ustawić to?WSKAŹNIK KONTROLI CIŚNIENIA W OPONACH
Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach informuje kierowcę o spadku ciśnienia za pomocą sygnału dźwiękowego i zapalenia kontrolki. W przypadku obniżenia ciśnienia w którymś z kół, zmienia się średnica opony i koło obraca się szybciej, mimo stałej prędkości pojazdu. Czujnik ABS wykrywa różnicę prędkości poszczególnych kół i sygnalizuje spadek ciśnienia. System wymaga skalibrowania, poprzez dłuższe naciśnięcie przycisku na desce rozdzielczej - aktualne ciśnienie zostaje zapamiętane jako wyjściowe.