[6n] Założenie siłownika maski

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

[6n] Założenie siłownika maski

Post autor: Anonymous »

Witam, chciałbym założyć siłownik maski od 6n2 do swojego polo
http://allegro.pl/silownik-maski-vw-pol ... 68257.html

jak się do tego zabrać ?

co powinienem kupić ?
kto z osób mających takie udogodnienie w 6N jest w stanie mi to wyjaśnić ?
s
slaweks
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 15 lis 2008, 16:18
Lokalizacja: Siewierz

Post autor: slaweks »

lepiej kolego cos takiego kup http://moto.allegro.pl/vw-polo-6n-94-00 ... 44970.html ja mam podobne tylko firmy inxx i jestem zadowolony
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""slaweks""]lepiej kolego cos takiego kup [/quote]
Dlaczego lepiej tez? napisz za i przeciw. bo taki ot nanpisanie te lepsze niczego nie wnosi :)
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

jak masz zestaw kupić to lepiej firma JOM nie INXX gdyż ja miałem inxx w golfie i mi pordzewiały,kolega ma jom i równo kupowalismy i jego są cycek stan,niby to to samo ale jednak rdzewieja.z takim osobnym fajnie bo jest czarny a nie chrom czy jak tam zwał i wg mnie lepiej to pod maską wygląda jak nie ma sie wiecej swiecidełek pod maska ale problem w tym ze trzeba jeszcze skombinowac sruby ktore to przytrzymaja
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

w 6N2 pod maską jest to tak rozwiązane, że w okolicach mocowania kielicha mc phersona jest dodatkowe mocowanie siłownika maski. Wystarczy kupić samo mocowanie w ASO i przyspawać w tam gdzie fabrycznie przychodzi w 6N2. Kupujesz siłownik maski z 6N2 i wiecisz dziurę w miejscu gdzie jest przymontowany fabrycznie w tym modelu.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""turzol""]Wystarczy kupić samo mocowanie w ASO i przyspawać w tam gdzie fabrycznie przychodzi w 6N2[/quote]
no tak właśnie proponowałem wrotkowi. dlatego założył temat żeby poznać opinie.
Tylko pytanie, czy jest inna metoda montażu tego mocowania niż spawanie?
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

nie wiem jak w polo bo nie myslalem zeby zakladac,w golfie3 wykreca sie po srubie z blotnika wkreca te kulowe z zestawu z liftami i po sprawie,zadnego spawania i inne rzezby
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
kukusiek
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 09 mar 2010, 16:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kukusiek »

Potwierdzam, sam kupiłem takie siłowniki kilka dni temu, czekają na montaż, w zestawie są śruby takie z kulowymi zakończeniami, wykręca się po jednej z dwóch stron z błotnika i zawiasu maski wkręca zakłada i juz :)
MIESZALNIA TYNKÓW I FARB ELEWACYJNYCH "ANDRUŚ"
DYSTRYBUCJA --> STRZELIN/WROCŁAW
www.tynki-elewacyjne.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Nie rozpędzajcie się tak. :)
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że ori śruby w błotniku stykną ale nie muszą.
Może okazać się, że są za blisko lub za daleko. Trzeba sprawdzić czy cały siłownik się schowa czy nie zamkniesz klapy.
Widziałem już gigantów, gdzie po montażu klapa otwierała się na 30cm.

Miejmy nadzieję, że będzie pasować.

W classicu nie pasuje i gwintowałem nowe otwory w odpowiedniej odległości. Do tego nie chowały się kulki siłownika - płytsza rynienka.

W przypadku pojedynczego siłownika np z Golfa - siłownik idzie wzdłuż kielicha w dół. Uchwyty można przynitować lub przykręcić na blachowkręty - nie zawsze wszystko musi być spawane skoro drzwi również trzymają się na wkrętach.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

czyli co lepiej ?

kukusiek jak założysz to daj info.

turzol dzięki za informacje.
Awatar użytkownika
kukusiek
Początkujący
Początkujący
Posty: 139
Rejestracja: 09 mar 2010, 16:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kukusiek »

Nie ma problemu jak tylko zamontuje to się odezwę, nie spieszę się póki co, zimno jeszcze jest i błotnik do malowania idzie więc muszę jeszcze trochę poczekać, ale wizualnie po przymiarce siłownika stwierdzam, że wszystko powinno być w porządku
MIESZALNIA TYNKÓW I FARB ELEWACYJNYCH "ANDRUŚ"
DYSTRYBUCJA --> STRZELIN/WROCŁAW
www.tynki-elewacyjne.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
Bavar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 248
Rejestracja: 10 kwie 2010, 16:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bavar »

Nie chcę zakładać nowego tematu więc dokoptuję się tutaj :) Kupiłem nowy siłownik maski Polcar 9525AS. Jest orginalnie zapakowany w stanie wyciśniętym. Nie mogę go ścisnąć nawet zapierając się o ziemię. Pytanie czy jest jakiś myk z takim siłownikiem czy jest tak silny że po zamontowaniu w aucie przy silnym napieraniu na maskę się złoży?
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

Bavar

zlozy sie
Awatar użytkownika
Bavar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 248
Rejestracja: 10 kwie 2010, 16:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bavar »

Ok, w takim razie zamontowałem i bangla :) Jest różnica po wymianie. Maska stoi po otwarciu jak podparta prętem :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”