

Zaczynamy od konwertera, gdzie odcinamy złącza iso z obu stron przy kablach głośnikowych (zielone, fioletowe, białe oraz szare), a pozostałe kable (niebieski, czerwony, żółty, czarny i pomarańczowy) nas nie obchodzą. Zwróćcie uwagę, że konweter jest podłączony do kabli głośnikowych tylnych, więc tak samo muszą one być sparowane po odcięciu złącza iso. Przy kostce fakra odcinamy redukcję na złącze iso i łączymy kable głośnikowe wg kolorów ze sobą pamiętając o prawidłowym sparowaniu kabli od konwertera. Kiedy już połączymy kable głośnikowe ze sobą z drugiej ich strony łączymy z kablami głośnikowymi, które były wpięte w kostkę w naszym radiu. Najlepiej jeden po drugim, co pozwoli nam uniknąć jakiejkolwiek pomyłki. Kiedy zostaną te kable połączone zostaną nam do podłączenia pozostałe przewody, a mianowicie w aucie kable są innych kolorów niż te przy kostce którą dostaniemy. Tutaj również radziłbym łączyć kable według kostki z radia, u mnie wyglądało to tak:



Mam nadzieję, że opis adaptacji konwertera RCA jest dość zrozumiały i pomocny. W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą.