Jakie felgi i opony do Vw polo 6N

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Powinno być na styk. U mnie 8J przy ET21 wystaje z 7mm. Według Willtheyfit może wystawać z 1-2mm.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
R
Radziq91
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 sie 2014, 22:33

Post autor: Radziq91 »

Witam, przymierzam sie do kupienia aluskow do swojego 6n2, Kupiłem je juz z obnizonym zawieszeniem wiec nie wiem o ile zostalo obnizone, ale ktos tu na forum powiedzial ze wyglada to na -60, znalazlem takie o felgi (wydaje sie ze rozsadnie wygladaja) http://olx.pl/oferta/alufelgi-borbet-15 ... 3c94acfb57 ale niestety sa bez opon. I teraz moje pytanie do was co polecalibyscie na nie zalozyc? chce jakis kompromis miedzy wygoda a estetyka. Auto jest z przodu dosc nisko a z tylu nie wiele obnizone i nie chcial bym za duzego przeswitu. co bedzie najlepsze? 185/45 175/55 czy jeszcze inne kombinacje? dołożyc mysle do nich dystanse ~10mm. Co o tym sadzicie? warto to tak rozegrac? warto wogole zainwestowac w te felgi? czy lepiej szukac jakiegos gotowca z balonem

dodaje pogladawe zdj samochodu kiedy przymierzalem kola 205/45/17 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b71 ... b3d93.html

edit: rozejrzalem sie troche po internecie, sprawdzilem rozne konfiguracje, i teraz nie jestem pewien czy da sie to zrobic na 15 calowych felgach zeby z tylu nie wygladalo komicznie :( prosze o rady. Autem chce pojezdzic jeszcze maks z rok, wiec nie chce go bardziej modowac i ladowac w niego kasy. Felgi chce kupic bo i tak nie posiadam zadnych letnich opon, i chce sie troche polansowac przez ten ostatni rok z moja polowka :D Co bedzie najlepszym rozwiazaniem? obnizyc tyl na sprezynach i kupic te 15 i cos naciagnac? czy kupic 15 i zalozyc standartowa opone? wtedy chyba z przodu nie spasuje. Czy moze kupic gołe 16 i zrobic jakis naciag? wyżej dodałem zdj kiedy auto stało na 205/45/17 (obcieralo wiec felgi sprzedalem bo nie chcialem sie bawic w koszta, a i zalozenie niskiego profilu skutkowalo by JESZCZE twardszym zawieszeniem a i uwazac trzeba bardziej wiec zrezygnowalem) i wydaje mi sie ze z tylu juz byl za duzy przeswit. Kurde mam mentlik w glowie - błagam o pomoc :]
Awatar użytkownika
ZbysheK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 273
Rejestracja: 26 lis 2008, 23:05
Lokalizacja: WZW / WR / LU
Kontakt:

Post autor: ZbysheK »

Obrazek

Oh well, wherever, wherever you are,
VW POLO's gonna get you, no matter how far :butcher:
B
Bartek-osw
Początkujący
Początkujący
Posty: 149
Rejestracja: 05 kwie 2011, 14:00
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Bartek-osw »

Ja mam u siebie na zimówki felgi stalowe 14' 6j ET38, wiec te będą 10mm bardziej schowane (wg kalkulatora http://www.felgi.pl/narzedzia-do-felg/k ... r-et-felgi). Moje są już dość schowane a te 5j to może już trochę śmiesznie wyglądać, ale jeździć będzie.

Druga sprawa po co płacić aż 600zł za stalówki?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""Radziq91""]Witam, przymierzam sie do kupienia aluskow do swojego 6n2, Kupiłem je juz z obnizonym zawieszeniem wiec nie wiem o ile zostalo obnizone, ale ktos tu na forum powiedzial ze wyglada to na -60, znalazlem takie o felgi (wydaje sie ze rozsadnie wygladaja) http://olx.pl/oferta/alufelgi-borbet-15 ... 3c94acfb57 ale niestety sa bez opon. I teraz moje pytanie do was co polecalibyscie na nie zalozyc? chce jakis kompromis miedzy wygoda a estetyka. Auto jest z przodu dosc nisko a z tylu nie wiele obnizone i nie chcial bym za duzego przeswitu. co bedzie najlepsze? 185/45 175/55 czy jeszcze inne kombinacje? dołożyc mysle do nich dystanse ~10mm. Co o tym sadzicie? warto to tak rozegrac? warto wogole zainwestowac w te felgi? czy lepiej szukac jakiegos gotowca z balonem[/quote]
hmmm felgi może szału nie robią ale są dość ładne
jak chcesz autem pojeździć rok to lepiej poszukaj używanych 175/55 bo 185/45 nie znajdziesz
dystans na tył pewnie się przyda ale to ocenisz po założeniu felg z oponami najlepiej
chociaż 195/45 również nie powinno mieć problemu

skąd jesteś?
R
Radziq91
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 sie 2014, 22:33

Post autor: Radziq91 »

z podkarpacia. a Co sadzisz o przeswicie z tylu? chodzi mi o ta dziure miedzy kolem a nadkolem. Tzn jaki rozmiar felgi bys tam wsadzil zeby nie wygladało dziwnie i z jaka opona? W obnizanie nie chce sie bawic bo raz ze koszta a dwa ze funkcjonalnosc.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

jakąkolwiek felgę i oponę byś nie wsadził to z przodu będzie dobrze a z tyłu wysoko

lepiej sprawdź czy z tyłu nie masz przypadkiem regulacji wysokości talerzykiem na amortyzatorze
R
Radziq91
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 sie 2014, 22:33

Post autor: Radziq91 »

zmienialem w nim juz amortyzatory z tylu i nie zauwazylem niczego nienaturalnego. Zeby obnizyc tyl wystarczylo by kupic jeszcze nizsze sprezyny i specjalne amortyzatory? no to dalej jestem w kropce :)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

może masz z tyłu serie..
R
Radziq91
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 11 sie 2014, 22:33

Post autor: Radziq91 »

hmm to chyba tez nie prawda. Bo jak wymienialem amorki z tylu to mechanik mowil ze byly sportowe, ale z braku czasu (wyjazd za granice) zamontowalem seryjne w tamto miejsce, i mechanik mowil ze to skroci zywotnosc amorow (sportowe sprzezyny + standartowe amory) wiec rozumiem z tego ze jest delikatnie obnizony, ale pewnie nie duzo. odpowiedz na moje pytanie co do obnizenia, to moze rozwaze taka opcje jesli znajde jakis zestaw uzywany w dobrej cenie. ale to moze na priv bo sie maly offtop robi
k
kepinskidar
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 65
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:48
Lokalizacja: Kamienna Góra

Post autor: kepinskidar »

Witam.

Czy możecie mi powiedzieć, jakie wymiary prócz fabrycznych 195/45/15 wchodzą w ogóle w grę? Naczytałem się tu o jakichś 175/55/15 albo 185/55/15.

Kupiłem felgi z zajechanymi 195/50/15 i przy maks skręcie przy cofaniu trze, ale tylko przy cofaniu, więc to żaden problem. Zawieszenie nie modyfikowane.
Chciałbym kupić nowe oponki, a czytałem też, że zdaniem wielu 195 są za szerokie, zwiększają spalanie i ogólnie do mniejszych silników nie polecane.
Awatar użytkownika
tomcho666
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 673
Rejestracja: 04 gru 2012, 18:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota/ Uścianek Wielki

Post autor: tomcho666 »

Zależy też kolego jaki masz silnik, bo jak 1.0 to nie ma sensu pakować 195 opony bo będzie kiepsko. Ze swojej strony bym Ci polecił 175/50 :)
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego
k
kepinskidar
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 65
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:48
Lokalizacja: Kamienna Góra

Post autor: kepinskidar »

Mam 1.4 60 koni.
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Mogą być 195/45 tylko na jakie felgi, jaką szerokość?
Awatar użytkownika
korzenio
Swój
Swój
Posty: 842
Rejestracja: 12 cze 2012, 22:57
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: korzenio »

viewtopic.php?f=10&t=14094&start=1400

Panowie istnieje temat, więc z niego korzystajmy! :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”