nie nic by się nie stało, sam na takich jeździłem swoim 6n2
trochę więcej komfortu podobno chociaż trudno mi to potwierdzić, ale trzyma się drogi jak przyklejone
jest małe przekłamanie prędkościomierza ale nic strasznego bo to tylko kilka km/h przy 100
Ja również polecam 175/50/15, używany komplet w dobrym stanie kupisz za 300-400 zl mam u siebie na 8j, nierówności są bardziej odczuwalne.
Polo też ma być głośne..!
Mistrz Polski easca db race profesionalista 2014
Mistrz Polski easca dbl unlimited 2014
Rekord Polski easca dbl unlimited 2014 -- Pozdro dla maniaków Car Audio
[quote=""eniu1990""]Ja również polecam 175/50/15, używany komplet w dobrym stanie kupisz za 300-400 zl mam u siebie na 8j, nierówności są bardziej odczuwalne.[/quote]
Witam jestem od niedawna na tym forum i planuje kupic felge do swojego polo. Dokladnie chodzi o te http://olx.pl/i2/oferta/ronal-teddy-bea ... aDzM7.html. Nie wiem jaka opona by pasowala do niej najlepiej. Dodam ze planuje dac glebe wiec interesowalby mnie raczej niski profil opony. Dzieki za pomoc !
wszystko zależy od tego jakie masz hamulce, na większe nie wchodzą felgi 13, ale jeśli obecnie masz felgi 13 to problemu byc nie powinno chociaż pod względem prowadzenia lepsze były by 185/60r14 (takie mam na zimę i jestem zadowolony) albo 175/60r14
Mam problem z założeniem oryginalnych dekli na felgi 14": fabryczne koła zostały przeze mnie sprzedane, ze względu na bicie. Kupiłem drugie, oryginalne felgi vw, ale bez rowków na kołpaki. Felgi powędrowały na zimówki. Kupiłem kolejne felgi również VWAG, ale już z rowkami na dekle, z tymże pochodzą prawdopodobnie ze skody fabia. Niestety na nie również nie mogę założyć fabrycznych kołpaków - jak wejdzie połowa i wkładam drugą, to pierwsza wyskakuje.
Czy dobrze myślę, że to wina większego wybrzuszenia felg i że oryginalnie było ET ok 38, a teraz mam ET43?
[quote=""golf""]Problem z oryginalnymi kołpakami polo 2003
Mam problem z założeniem oryginalnych dekli na felgi 14": fabryczne koła zostały przeze mnie sprzedane, ze względu na bicie. Kupiłem drugie, oryginalne felgi vw, ale bez rowków na kołpaki. Felgi powędrowały na zimówki. Kupiłem kolejne felgi również VWAG, ale już z rowkami na dekle, z tymże pochodzą prawdopodobnie ze skody fabia. Niestety na nie również nie mogę założyć fabrycznych kołpaków - jak wejdzie połowa i wkładam drugą, to pierwsza wyskakuje.
Czy dobrze myślę, że to wina większego wybrzuszenia felg i że oryginalnie było ET ok 38, a teraz mam ET43?[/quote]
nie wiem jak twoje dekle wyglądają, ale bardzo prawdopodobne że winne będzie większe ET felgi
Oponka 195/45 na 7,5j mam i fajnie wygląda lekko się jeździ lecz gdy wjeżdżam w duże kałuże(podczas deszczU) to ściąga autko tzn. czuć że oponka w pewnych momentach obraca się i traci czasami przyczepność , dzieje się tak tylko jak jadę powyżej 85km/h. Na suchej powierzchni efekt nie występuje. Jak pisali koledzy z forum bmw, ściąga w kałużach i dużych koleinach. Opony jakie posiadam to yokohama.
1.Jaką opone byście wybrali - na R16 et 42 7,5j i 8,0j 195/50 (koza węższa i wyższa)czy może 205/45(niska i szersza)????
waham się pomiędzy tymi rozmiarami.
Przymierzałem 205/40 i wygląda spoko zasłania całą fele jak mi powiedzieli ,,bez hamskiego naciągu"
Może ktoś jeździ na takim czymś??
facebook>>JUDI ON/Piotrek R....icz ,,Jedna Pasja Jedno Życie Jeden Cel" LwG
maskę, zderzak tylni Deep Black,
jeszcze szersza opona (205/40) spowoduje jeszcze większe odczucie niestabilności w koleinach z wodą czyli zjawisko aquaplaningu - tak przynajmniej wygląda to w teorii
winą za takie zachowanie 195 może być sama marka opony i model, miałem 195/50r15 w mniejszym polo 6n2 i nic takiego nie odczuwałem (toyo proxes II)
Dalej zastanawiam sie nad jakas felga ale tym razem wybor padl na 16 cali tylko nie wiem czy nie bede mial problemow zeby do wlozyc. Chodzi dokladnie o 16 cali 8j na przod z et 25 i 9j na tyl z et 20. Jak myslicie czy sa wgl jakiekolwiek szanse zeby to jechalo bez problemow ? A moze ktos ma cos podobnego u siebie ? Dzieki bardzo za pomoc !