[86c]Luz w przekładni kierowniczej

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

W
WiciK16
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 62
Rejestracja: 07 cze 2015, 11:34
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

[86c]Luz w przekładni kierowniczej

Post autor: WiciK16 »

Witam w moim polo od czasu kupna jest luz i stukanie w czasie jazdy po wybojach . Wymieniłem wahacz sprężyny i gumy na drążku stabilizującym . Jest to luz na maglownicy . Gdzie dokładnie jest ta sruba do regulacji luzu i czy jest jakis sposób oprócz regeneracji lub kupna nowej ?
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

mozna jeszcze regenerować
W
WiciK16
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 62
Rejestracja: 07 cze 2015, 11:34
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: WiciK16 »

[quote=""Marcin86c""]mozna jeszcze regenerować[/quote] "czy jest jakis sposób oprócz regeneracji lub kupna nowej"
Obrazek
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Gdzieś czytałem, że zazwyczaj zużyciu ulega plastikowa tuleja. Ktoś nawet pisał o tym tutaj na forum. Ale bywa, że zużywa się zębata listwa i wtedy wymiana.regeneracja. Powiem Ci, że nie opłaca się regenerować, bo koszt jest porównywalny z kupnem nowej. Poszukać też możesz używanej przekładni. Polo 86-86c2f jest jeszcze trochę na złomie więc nie powinno być problemu ze znalezieniem.
W
WiciK16
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 62
Rejestracja: 07 cze 2015, 11:34
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: WiciK16 »

[quote=""adek1983""]Gdzieś czytałem, że zazwyczaj zużyciu ulega plastikowa tuleja. Ktoś nawet pisał o tym tutaj na forum. Ale bywa, że zużywa się zębata listwa i wtedy wymiana.regeneracja. Powiem Ci, że nie opłaca się regenerować, bo koszt jest porównywalny z kupnem nowej. Poszukać też możesz używanej przekładni. Polo 86-86c2f jest jeszcze trochę na złomie więc nie powinno być problemu ze znalezieniem.[/quote] Dałbyś namiary na kogoś kto takowa posiada tanio ?
ą
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

szukaj na złomach albo pytaj ELWIS.PL oraz przejrzyj giełdę czy nie ma tam auta "na części"

PS wcześniej przeczytałem regulacji, a nie regeneracji
c
chemik1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 12 paź 2013, 16:18
Lokalizacja: Osięciny-Włocławek

Post autor: chemik1 »

miałem ten problem,tydzień temu wymieniałem,a na dodatek magiel aż tak nie pukał,a krzyżak i ta rurka kwadratowa na kolumnie miała ogromny luz,więc tam też sprawdź.pzdro
W
WiciK16
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 62
Rejestracja: 07 cze 2015, 11:34
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: WiciK16 »

[quote=""chemik1""]miałem ten problem,tydzień temu wymieniałem,a na dodatek magiel aż tak nie pukał,a krzyżak i ta rurka kwadratowa na kolumnie miała ogromny luz,więc tam też sprawdź.pzdro[/quote] Mógłbyś sie okreslić dokładniej? Gdzie co jak ?
Obrazek
c
chemik1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 12 paź 2013, 16:18
Lokalizacja: Osięciny-Włocławek

Post autor: chemik1 »

Nachyl się pod kierownice,i tam jest kolumna kierownicza,jest na niej stacyjka,a poniżej jest łączona taka rurka w kwadracie,tam miałem duży luz,a poniżej masz krzyżak prawie przy podłodze tam też był mały luzik.
ruszaj lekko kierownicą to wyczujesz czy jest czy go nie ma. :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”