No dobra. Trochę czasu minęło

Ale jeździ. Opis z pierwszego postu zupełnie nieaktualny

Wpakowana furmanka pieniędzy, zjedzone nerwy, zmarnowana kupa czasu - chociaż w sumie, nie do końca zmarnowana, bo przyjemność z jazdy ogromna... Ale do rzeczy:
MODEL: VW Polo IV FL (9n3), 2007, żółty Sunflower LB1B, 5d
SILNIK: 1.9 TDI BLT, seria 131 KM -> porting głowicy i kolektorów, nowe szklanki, panewki, końcówki pompowtrysków Firad80
UKLAD DOLOTOWY: turbo GTB2260VKLR, brak EGR i klap gaszących, FMIC 250x500x68, łapacz cupra
UKLAD WYDECHOWY: 3" na dwóch tłumikach
ELEKTRONIKA: LC + twarda odcinka, wskaźniki boost, EGT i temperatura oleju
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia 6-biegowa seria, docisk Sachs Performance + tarcza kewlar, nowy dwumas
ZAWIESZENIE: eibach pro kit -30mm
UKLAD HAMULCOWY: w planach, ale pilnie 323 + 4tłoczek z Leona Cupry R
BODY-KIT: seria, przyciemniane szyby, w planach lotka Votex
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: seria + "cyfrowa zmieniarka" bluetooth (muzyczka bezprzewodowo z telefonu)
INNE: odświeżony lakier + powłoka kwarcowa - fotorelacja
TUTAJ (galeria jest na samym dole strony). Koło 17" Exor STP, gumki Federal 595RS-R 215/40
MOC: 300KM / 490Nm
W tej chwili mocy troszkę mniej, bo chciałam bezpieczniejszy program, ale jak mi przejdą lęki to wróci 300.
Tak siadło na springach eibacha i tak siądzie lotka (na razie tylko przymierzona):
Jeśli macie kontakt do dobrego lakiernika z Warszawy to chętnie przygarnę

+ może być też blacharz, bo jest parę mankamentów które powstały przez kilkumiesięczną tułaczkę po warsztatach i mnie wkurzają i chciałabym to porządnie ogarnąć.