[6n] Błąd ABS

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
Paffciak
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 02 mar 2015, 12:20
Lokalizacja: Płock

[6n] Błąd ABS

Post autor: Paffciak »

Witam :)
Dziś po wyciągnięciu starego czujnika ABS założyłem nowy w prawym tylnim kole .
Po usunięciu błędu (starego,chodziło o czujnik stary) pojawił się nowy błąd :

Kod: Zaznacz cały

Address 03: ABS Brakes       Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL   Controller: 1J0 907 379    Component: ABS     ITTAE 20 GI V00   Coding: 01901   Shop #: WSC 01901   VCID: EEAFCDBBB98F 1 Fault Found: 01276 -  ABS Hydraulic Pump (V64)        16-00 -  Signal Outside Specifications
Próbowałem usuwać go ale bezskutecznie :/
Co mam sprawdzić żeby ten błąd usunąć ?
J
Jacob
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 220
Rejestracja: 23 sty 2015, 21:39

Post autor: Jacob »

Jeżeli dobrze pamiętam to z tym błędem pompy ABS-u może być tak, że jest zapowietrzona. Wtedy nie duży kłopot odpowietrzyć albo jest zepsuta... wtedy już trzeba szukać pompy i bodajże jeszcze sterownik programować. Wpisz nazwę lub kod błędu w google i czytaj.
Pomogłem ? Kliknij pomógł
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01276
sprawdź wszystko co zostało podane w rozwiązaniach problemu
P
Paffciak
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 02 mar 2015, 12:20
Lokalizacja: Płock

Post autor: Paffciak »

Witam :)
Dziś pobawiłem się kablami przy pompie ABS na vagu wyskoczyło błąd sporadyczny i dał się usunąć , ale lampka dalej świeci . Zrobiłem 70km i nadal świeci.Z tego co widzę kodowanie się zmieniło :

Kod: Zaznacz cały

Address 03: ABS Brakes       Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL   Controller: 1J0 907 379    Component: ABS     ITTAE 20 GI V00   Coding: 00000   Shop #: WSC 07777   VCID: EEAFCDBBB98F No fault code found.
Awatar użytkownika
BArt76
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 13 sie 2014, 10:48
Kontakt:

Post autor: BArt76 »

Spróbuj wpisać stare kodowanie, może być tak że że styki do samego silniczka w pompie ABS zaśniedziały i nie łączą, wygląda że przy kombinowaniu z kablami pompa się zresetowała.
P
Paffciak
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 02 mar 2015, 12:20
Lokalizacja: Płock

Post autor: Paffciak »

Kodowanie zmieniłem na stare tzn 1901i jest to samo. Poruszałem kablami i dało się skasować błąd.Jutro jak będe miał czas pobawie się kablami.
P
Paffciak
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 02 mar 2015, 12:20
Lokalizacja: Płock

Post autor: Paffciak »

Witam.Dziś miałem wolny dzień zająłem się ABS
Wyjąłem akumulator bo przez kable do LPG jest ciasno. Sprawdziłem wtyczke siedzi twardo z zatrzasków nie wyskoczyła ani nic. Lampka cały czas świeci podłączał do VAG'a jest czysto brak błędów . ABS odpowietrzony.
Co może być nie tak ? Łączność jest cały czas z VCDS błędów nie ma .Jak by uszkodzony sterownik by nie miał cały czas łączności z kompem . Wkurza mnie już i chce doprowadzić ,,szerszenia" do dobrego stanu mechanicznego.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Podłącz się VW Tool-em lub VAG-COM-em. Sprawdź sobie blok pomiarowy 1 w sterowniku ABS. Będziesz tam miał prędkości każdego koła. Ja po wymianie czujnika poprosiłem pomocnika o zakręcenie kołem/bębnem a na laptopie sprawdzałem, czy zmienia się prędkość. Może być, że sterownik zgłasza lampką problem a nie wyrzuca go w w błędach.
P
Paffciak
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 02 mar 2015, 12:20
Lokalizacja: Płock

Post autor: Paffciak »

Przejechałem się 2km i pokazuje prawie na każdym czujniku taką samą prędkość
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Czyli na 4 czujnikach nie ma tej samej prędkości czy są takie prawie takie same?
Tak napisałeś to że bardziej skłaniam się ku temu że nie wszystkie czujniki maja tą sama prędkość, ale wolę się upewnić...
P
Paffciak
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 02 mar 2015, 12:20
Lokalizacja: Płock

Post autor: Paffciak »

Mają taką samą prędkość :)
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

posprawdzaj bezpieczniki :
1) pod kierownicą ,
2) na akumulatorze 30A
3) metalowe na akumulatorze 110A
[quote=""Paffciak""]Mają taką samą prędkość [/quote]
u mnie tez mialy , a pompa była uszkodzona. Czyli w zasadzie jak pokazuje predkosc kół na vag'u to teoretycznie mozna byloby sobie darowac sprawdzanie voltomierzem napiecia na kazdej wtyczce od abs, tylko zabierac sie za poszukiwanie nowej pompy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”