Sporo czasu nic nie było, ale nie że się nie działo!
Tak się złożyło że wrzuciłem całe zwrotnice z hamulcami od 6n2 GTI, w tym nowe przewody hamulcowe i łożyska.

Niestety nie złożyło się żebym je na nowo pomalował, ale postaram się na wiosnę porządnie je wyczyścić, no cóż, nie wszystko na raz.

Generalnie nie robiłem tego po nic, marzeniem moim jest w tym roku przeprowadzić swap, bo skręca to autko w porównaniu do serii po prostu bajecznie, tak też będę się starał zrobić, by uzyskać jak najbardziej odpowiadający mi kompromis pomiędzy glebą i spasem a trakcją, mam nadzieję że wyjdzie fajnie. Silnik jaki planuję to "legendarny" 1.9 AFN, szkoda że nie benzyna, ale we łbie ubzdurał mi się temat na szybką gnojówkę z fajną charakterystyką i całymi zastępami niutonometrów. :mrgreen: Jedyne co będzie mnie bolało to dźwięk, który jak pod obciążeniem jest według mnie całkiem fajny, tak na wolnych wiadomo, jak ursus... :? Ale do tego jeszcze daleko, bo sporo schodów.
W garażu czekają boczki z 6N2 GTI, które niestety muszą poczekać na montaż, bo sypie mi się elektryka w drzwiach, po wyjeździe od mojego magika-mechanika [size=99px](którego serdecznie pozdrawiam bo nigdy nie zawodzi i zawsze mówi jak jest :mrgreen: [/size]
prawa szyba (mam elektrykę) po otwarciu już nie chciała się podnieść, okazało się że problem z przełącznikiem, o ile prawa strona z powrotem chodzi to nie tak pewnie jak bym chciał, a przy wkładaniu boczków chciałem całe drzwi wygłuszyć by mieć już przygotowane pod lepsze głośniki. To strona prawa, a co do lewej to zaczyna się dopiero prawdziwe sudoku... Wygląda to tak, że jakiś druciarz na chama przylutował kable na sztywno do przełączników od szyb, jedynie przyciski od otwierania i zamykania są na oryginalną kostkę. Stąd [size=99px]
szukam dwóch kostek o oznaczeniu 8L0972980[/size], które wyglądają tak -
http://www.auto-masstin.cz/fotos/8/8l0972980.jpg. Chyba będzie to jedyne i najbezpieczniejsze wyjście by móc zdjąć lewy boczek, bo teraz nie ma innej fizycznej opcji by z boczku wyjąć cały panelik. Także praktycznie jedyne co mogę wrzucić to tył, a wszystko i tak wymaga wyczyszczenia. No to się pożaliłem :mrgreen: Dodam że z przodu niestety opony 185/60 R14 nie zdały egzaminu, o ile z tyłu jest w porządku, o tyle z przodu zawadzały o jakiś plastik wydając straszny hałas, a więcej już ciąć nadkoli nie chciałem, dlatego je zdjąłem i wrzuciłem używki Vredestein Snowtrac 3 z 2011 roku, kupione na szybko z allegro, okazały się wyząbkowane, z dniem ich założenia zapomniałem co to znaczy komfort jeśli chodzi o opony - ostatni raz kiedy kupiłem używane. Przynajmniej nie zniszczę Barumów, łza się w oku kręci jak przypomnę sobie jaka to cicha, wygodna i przyczepna opona. Swoją drogą są do kupienia na giełdzie, z chęcią ponegocjuję

.
Z dobrych wiadomości to tyle, że w domciu czeka mój ukochany Japan w za dużym balonie i za małym rozmiarze w pionie, obok MOMO z nabą które kiedyś tam zamontuję, a także APC z Shiny Garage które wymyje mi boczki z GTI i kto wie co jeszcze
A tu politechniczne i nie tylko fotki z kolegami, bardzo zacne furmanki :mrgreen:
Tęsknota za sezonem coraz większa, a wyskoczyła przy okazji maglownica do robienia, to pewnie te dwie dawne wizyty na torze tak jej dały do wiwatu. Tak czy owak zawsze trochę teili które są w drodze!
