Od razu, głowica była planowana, nowe zawory, nowe hydropopychacze, nowe śruby do głowicy, nowe uszczelki, w przyszłym tygodniu sprawdzimy kompresję tak jak piszesz.
Więc tak, są nowe fakty, temperatura silnika jest w okolicach 65 stopni wg polskiego waga, na licznikach pokazuje równe 90. Nowy czujnik cieczy oraz termostat. Dodatkowo drugi wtryskiwaczy podaje dwukrotnie więcej paliwa względem trzeciego stąd ten błąd 16686.
Powiedzcie mi skąd tak niska temperatura i dlaczego wtrysk może przelewać? Od razu powiem że wtryskiwaczy jest dobry, na innym wtryskiwaczy jest to samo.
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
Wymieniłem wczoraj regulator ciśnienia paliwa, auto zachowuje się identycznie, doszły też nowe błędy
17978 - moduł sterujący zablokowany
16500 - czujnik temperatury silnika zakres
17526 - podgrzewaną sonda lambda 2 strona 1( przerwa grzejnika)
16524 - sonda lambda brak zmian napięcia ( strona 1 czujnik2)