Witaj na forum CeneroL. Dzięki czytaniu unikniesz przykrych błędów i niespodzianek. Niestety ja zarejestrowałem się tutaj już po fakcie.
Przeczytaj np ten temat
http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=64251
Przy wymianie rozrządu i pompy wody, warto również wymienić uszczelniacze wałka i wału.
Z wymianą płynu chłodniczego mogłeś poczekać do wymiany rozrządu.
Filtry oleju, powietrza, kabinowy i paliwa też należy wymienić.
Przy wymianie filtra kabinowego wymyj podszybie i sprawdź drożność kanałów odpływowych.
Warto też zmierzyć ciśnienie oleju, gdyż pompy są awaryjne i silnik może nie mieć odpowiedniego smarowania.
Możesz sprawdzić czy uszczelka pod głowicą jest w dobrej kondycji, są na to odpowiednie testy.
Teraz jak ogarnę silnik do swojej polówki, zakładam dodatkowy zegar do kontroli ciśnienia oleju, żeby znowu nie zatrzeć silnika.
Płyn/olej do wspomagania tez można wymienić.