[9N] 1.2 12v AZQ Szarpanie przy zmianie biegu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
millbery
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 paź 2015, 20:06

[9N] 1.2 12v AZQ Szarpanie przy zmianie biegu

Post autor: millbery »

Witam.
W ostatnim czasie zauważyłem że auto przy zmianie biegu szarpie. Myślnik po myślniku wszystko wam opiszę.
-Szarpie na każdym biegu niezależnie od wykręcanych obrotów.
-Gdy po wciśnięciu sprzęgła zwlekam z jego puszczeniem po wbiciu biegu wszystko jest dobrze
-Po wrzuceniu jedynki i puszczeniu pedału gazu auto gaśnie(czy przypadkiem nie powinno być tak że obroty powinny spaść a samochód powinien normalnie ruszyć)
-Wywala mi czasem błędy po przejechaniu około 600/800km oto one
16555-Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
17925-Main Relay (J271): Electrical Malfunction P1517 - 35 - 10---Intermittent


POMOŻETA :)
Awatar użytkownika
MaciekBMW
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 sie 2015, 1:36

Post autor: MaciekBMW »

jakiś dzień temu odpowiadałem na jeden z błędów czytanie nie powinno sprawiać problemów
szarpanie może być spowodowane wysprzęglikiem, masz mechaniczny czy hydrauliczny ?
Nie dziękuj, tylko kliknij pomógł
Oferuję AutoDetailing oraz polerowanie aluminium
m
millbery
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 paź 2015, 20:06

Post autor: millbery »

Bledy ktore opisalem umiem przetlumaczyc sobie i teoretycznie wiem czego one dotycza. Opisalem je aby ulatwic postawienie diagnozy :-) W polo mam hydrauliczne wysprzeglanie i raczej nic juz nie zrobie aby troche je podciągnąć. Jakis tydzien temu odpowietrzalem je.
Awatar użytkownika
MaciekBMW
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 sie 2015, 1:36

Post autor: MaciekBMW »

Masz pewność, że na pewno dobrze chodzi ? Płyn wymieniałeś ?
Nie dziękuj, tylko kliknij pomógł
Oferuję AutoDetailing oraz polerowanie aluminium
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Main Relay zasila ECU i przy takim spadku wtryski mogą się nie otwierać prawidłowo więc mamy system to lean. Jak błąd jest częsty zrobiłbym loga z znacznikiem przy występowaniu problemu logując wartość napięcia zasilania na ECU. Pewnie kableki albo masa na silniku licha. Przy zmianie buja silnikiem i kabelki nie łączą.
Lenistwo drogą do postępu
m
millbery
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 paź 2015, 20:06

Post autor: millbery »

Jestem pewien na 100% że sprzęgło bierze bd. Poduszki silnika również są w bd stanie. Pozostaje mi sprawdzić zawory, wymienić sondę i przedzwonić wiązkę od ecu.
W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Auto oczywiście bez LPG?
Lenistwo drogą do postępu
m
millbery
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 paź 2015, 20:06

Post autor: millbery »

Tak tak. Autko nie ma LPG i ma przejechane 84tys
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”