[6N] wysokie spalanie, kreci do 4,5 - 5 tys

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

K
KubaSrem
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 30 gru 2014, 17:54
Lokalizacja: Śrem WLKP

[6N] wysokie spalanie, kreci do 4,5 - 5 tys

Post autor: KubaSrem »

Witam! Mam taki problem z moim polo 1.4 AEX ze soalanie na trasie przy 100 km/h to jakies 7-8 litrow benzyny w dodatku kreci na biegu jałowym do 4 casami do 5 tys i dalej nie chce.. tak samo jak by sie chcialo go przeciagnac, to ma takiego mula ze szkoda gadac.. jak jechalem na S11 to jego v-max to 140 km/h i dalej nie chce.. nie zbiera sie jak na te 60 PS przystało, bo kolega ma 1.4 tez 60 PS to jest dzien do nocy.. ktos cos? Zmienione filtry, nowa pompa paliwa, czujnik temparatury, nowa przepustnica, brak kata, pomocy bo juz brak pomyslow..
Awatar użytkownika
tomcho666
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 673
Rejestracja: 04 gru 2012, 18:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota/ Uścianek Wielki

Post autor: tomcho666 »

Sprawdzałeś świece i przewody wn? Podepnij pod kompa, może coś wykaże.
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego
k
kuba90876
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 392
Rejestracja: 08 mar 2014, 12:22
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: kuba90876 »

Ale chwila, zawsze tak było, czy od pewnego czasu, bo to dwie różne sytuacje. Na twoim miejscu przesunąłbym odrobine zapłon i zobaczył wtedy co by się działo.
K
KubaSrem
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 30 gru 2014, 17:54
Lokalizacja: Śrem WLKP

Post autor: KubaSrem »

Kable i swiece byly zmieniane, ale rok temu.. to sie zaczelo jakos we wakacje, zaczal tak falowac i wgl.. jak stane na skrzyzowaniu to skacze jak glupi.. a jak przestawic zaplon?
k
kuba90876
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 392
Rejestracja: 08 mar 2014, 12:22
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: kuba90876 »

Regulacje zapłonu masz na aparacie zapłonowym. Aparat jest tam, gdzie doczepiana jest kopulka. Aparat jest przykrecony dwoma srubami na imbus bodajże nr5. Zaznaczasz sobie obecne położenie, odkrcecasz te dwie śruby i przesuwasz z 2 mm w jedną lub drugą stronę i wtedy przekrecasz i sprawdzasz czy jest jakas poprawa. BTW. jakbyś mógł to nagraj filmik jak silnik wkreca się na obroty, wtedy można byłoby łatwiej podać co masz zrobić.
K
KubaSrem
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 30 gru 2014, 17:54
Lokalizacja: Śrem WLKP

Post autor: KubaSrem »

Proszę, na początku to jest jak go próbowałem "przeciągnąć" na biegu, druga część to jak na luzie wciskam pedał do końca..

https://www.flickr.com/photos/98223608@ ... datetaken/

a tutaj na samym luzie

https://www.flickr.com/photos/98223608@ ... datetaken/
k
kuba90876
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 392
Rejestracja: 08 mar 2014, 12:22
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: kuba90876 »

Błędy na vagu sprawdzałeś? Mi to trochę wygląda jakby paliwa mu brakowało. Sprawdź, może masz jakieś błędy?
K
KubaSrem
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 30 gru 2014, 17:54
Lokalizacja: Śrem WLKP

Post autor: KubaSrem »

W Vagu czysto, sprawdzane było.. Nowa pompka też jest. :C
k
kuba90876
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 392
Rejestracja: 08 mar 2014, 12:22
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: kuba90876 »

Pompka pompką, ale jest też regulator ciśnienia ;) Może filtr paliwa jest już zanieczyszony?
K
KubaSrem
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 30 gru 2014, 17:54
Lokalizacja: Śrem WLKP

Post autor: KubaSrem »

Filtr jest zalozony nowy :/
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

Weź na próbę zamień cewki z kolegą... jak miałem 6n to też miała muła i słabo się wkręcała na obroty a wymieniłem cewkę i chodził ok
ewentualnie może coś z sondą?
Awatar użytkownika
Barbuletis
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 07 wrz 2009, 19:29
Lokalizacja: Cisownica

Post autor: Barbuletis »

U mnie dużo paliło przy wadliwym czujniku temp. silnika z tym że dopiero na trzecim z kolei wszystko wróciło do normy sprawdź jaką masz temp. na vagu po nagrzaniu silnika.
Obrazek
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

Ja obstawiam uszkodzony czujnik temperatury lub jego kabel, działa w trybie awaryjnym i dlatego takie jaja, a jak falują obroty i świruje wszystko to na bank kabelek od czujnika lub sam czujnik.
Szukając dalej sprawdź w VAG czy sonda lambda poprawnie pracuje.
Ale na 90% obstawiam ten czujnik. :buba:

i jeszcze jedno, przeczyść czujnik ciśnienia w dolocie, jest na dwóch śrubkach łatwo go wykręcić i sprawdzić.
civic r18a2/407 1,6 HDi
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”