Daily Poczwara Brytfanny

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

Są felgi ;) Taaaaaaka kozica ;)

Obrazek
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

szacun 100% !!! że dziewczyna i robi takie fajne rzeczy :D
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

chętnie poczekam żeby zobaczyć ile gleby z tego polo wyciśniesz
Obrazek
Awatar użytkownika
tomcho666
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 673
Rejestracja: 04 gru 2012, 18:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota/ Uścianek Wielki

Post autor: tomcho666 »

Dobry szuracz się szykuje. ;)
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego
K
KadzikPL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 09 lis 2014, 20:45

Post autor: KadzikPL »

Jaki rozmiar opon ?
D
Duro21
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 20 sie 2011, 17:08

Post autor: Duro21 »

[quote=""MiSiEk-GDA""]szacun 100% !!! że dziewczyna i robi takie fajne rzeczy :D[/quote]

Dokładnie, zadziwiasz mnie. Lepiej ogarniasz mechanikę niż nie jeden facet w tym ja :D
Fajnie też że wybrałaś ten model bo mało ich na naszych drogach.
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

[quote=""KadzikPL""]Jaki rozmiar opon ?[/quote]
165/50r15 - Tyrestretch pokazywał, że się trochę naciągną, ale na żywo to nie wydaje mnie się :P
[quote=""Duro21""]
Fajnie też że wybrałaś ten model bo mało ich na naszych drogach.[/quote]
Eeee nie wybrałam... Potrzebowałam czymś jeździć zastępczo i to stało blisko i tanio ;)
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

[quote=""brytfanna""]
Eeee nie wybrałam... Potrzebowałam czymś jeździć zastępczo i to stało blisko i tanio ;)[/quote]

Przeczytałem "stało nisko i tanio" :D
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe- ... 54573.html

Panowie jeździł ktoś na tym? To najtańsza opcja jaką znalazłam, przeróbka zawieszenia u p. Błońskiego wychodzi minimum 800 zł... To wolę wydać 600 + robota, ale mieć seryjny zawias w zapasie w razie W...
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Zamiast szastać forsą opuść przód -40 na seryjnych amorkach i będzie spoko wygląd i wszędzie wjedziesz a springi do 100zł kupisz ,tył zostaw w spokoju byle był sprawny ,miałem dawno temu w moim G40 80-60 = kłopoty z parkowaniem ,żadnych krawężników a i tak po tygodniu jazdy mojej pani po Słupsku zderzak miska stabilizator i dolna rozpórka na złom ,chyba że w stolicy się jeździ jak po stole, dodam że tego technixa wyjąłem po 3000km może i amorki nie wyglądały na sprawne bo wysapały oleju każdy po trosze ,
K
KadzikPL
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 09 lis 2014, 20:45

Post autor: KadzikPL »

Uważam ze najrozsądniej było by kupić Kit od MTS 60/40. Zobacz na forum polcie użytkownika "adamrychu" posiada zawias 60/40 wyglada to dobrze i co najważniejsze pasuje do BBS RA :)

PS. Czy jest możliwe założyć 80/60 do 6j 175/50/15r ? Wydaje mi się że z przodu będzie obcierać. :/
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

No i to jest konkret odpowiedź, dzięki za opinie :) W Warszawie się jeździ całkiem spoko i jest coraz lepiej (mniej więcej raz na tydzień-dwa frezują i wygładzają jakiś fragment, ale studzienki i tak pozostają zmorą :P), ale tak jak wspominałam, mam własne miejsce parkingowe pod pracą i tam trzeba podjechać pod mega wysoki krawężnik :/
Tył faktycznie jeszcze ujdzie, ale przód pieje okrutnie, -40 może być mało... ale poszukam. I zostawiać seryjne amory? Nie będą za bardzo pracowały i na nierównościach nie będzie tarło?
Druga opcja żeby przód usiadł to swap na 2.8... hahahah ;)
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

[quote=""brytfanna""]I zostawiać seryjne amory? Nie będą za bardzo pracowały i na nierównościach nie będzie tarło?[/quote]

Śmigałem na standardowych kayabach przy -40 i po 20 tys km zero oznak wypracowania amora. Dając więcej cm w dół już trzeba amor z krótkim skokiem.
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

Obrazek

Jeszcze tylko to poniżyć i będzie cacy :)
Awatar użytkownika
rudy165
Początkujący
Początkujący
Posty: 145
Rejestracja: 03 sie 2014, 17:19
Lokalizacja: Oława

Post autor: rudy165 »

Polo się ładnie prezentuje :) tylko własnie niżej :) :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”